邱晴 - 認識蒟蒻多一點|營爆生活

2023/11/30 03:02:55 網誌分類: 生活
30 Nov
        

蒟蒻植物含水量約97%,每100克僅含5000卡,還有豐富的葡甘聚醣(Glucomannan)水溶性膳食纖維,所以蒟蒻屬於低熱量及高纖。而蒟蒻的根部經過脫水、磨成粉及加工過程後,可製成補充劑及不同的蒟蒻食品。

當與水接觸時,葡甘聚醣可膨脹約200倍,並很難被人體消化分解,因此會直接通過胃和小腸到達大腸,發揮不同效果,包括:一、促進腸道蠕動,健康菌群生長,暢通大便。二、維持理想血糖及血脂水平。三、增加飽肚感,幫助控制熱量攝入,達到體重管理的目的。

歐洲食品安全局於2010年成立的專家小組得出結論,在本身控制飲食熱量的情況下,攝入葡甘聚醣與體重減輕之間存在因果關係。過重人士每天應攝入至少三克葡甘聚醣,分成三次,每劑至少一克,並在飯前與一至兩杯水一同食用,以達到效果。

但長期的高劑量攝入有可能會引起輕微的副作用,如打嗝、腹脹和腹瀉,腸道敏感的人士需特別注意。同時盡量選擇沒有添加糖分或調味劑的蒟蒻食品,而蒟蒻除了膳食纖維,其他營養價值一般不高,建議要搭配多元化食物,以確保營養均衡。

邱晴

邱晴 - 認識蒟蒻多一點|營爆生活
 邱晴 - 認識蒟蒻多一點|營爆生活 
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完