sharejetso
sharejetso
sharejetso

Pizza Hut扭轉你心!芝味到口 心情一扭 全新「大芝級扭紋批」隆重登場

2023/11/22 11:08:59 網誌分類: 飲食
22 Nov

小朋友扭計無晒計?Pizza Hut有計!Pizza Hut的薄餅批邊向來款式多多,今次再度扭盡心思,轉出新花款,由即日起於全線分店推出期間限定「大芝級扭紋批」系列 ─ 「Sea Sea鮮煙三文魚扭紋批」和「多多樂脆雞肉扭紋批」,以「大芝級」手藝炮製而成,扭紋批邊釀入香濃芝心,啖啖Cheesy,成為慶祝聖誕、新年聚會必備party food!扭紋批蓄勢待發為大家扭出驚喜「芝」味,任意「大扭特扭」,大人吃得開心,小朋友扭緊計都一扭變出笑臉!

都市人生活繁忙,成日忙到氹氹轉,幸好有Pizza Hut時刻帶來開心滋味每一刻。作為派對必備的「大芝級扭紋批」,只要一出場,芝味到口,心情即刻一扭!Pizza Hut同時推出「扭轉驚喜套餐」,配精選意粉及滋味小食,適合2人、4人或8人享用,超值價低至港幣$280起,無論與摯愛甜蜜過聖誕,還是一眾親朋好友歡度佳節,輕鬆扭出歡樂「芝」味時光!主角「Sea Sea鮮煙三文魚扭紋批」和「多多樂脆雞肉扭紋批」分別為海鮮Fans和食肉獸精心設計。扭紋芝心批邊外脆內軟,無論配鮮味煙三文魚還是嫩滑雞肉,一扭隨即拉出濃郁拉絲芝士,盡享超豐富配料帶來的多重口感,逐漸變開心又得,立即變開心亦得,得咗!

主打海鮮風味的「Sea Sea鮮煙三文魚扭紋批」,煙三文魚、蒜蓉帆立貝和精選海鮮鋪滿批面,全力釋放海鮮滋味,配以芝士、紅洋蔥等配料,與蒜味沙律醬完美配搭,遇上外酥內軟的香濃芝心扭紋批邊,陣陣誘人飄香令海鮮Fans慾罷不能,心情即刻扭轉!

「多多樂脆雞肉扭紋批」為肉食獸而設,金黃酥脆的批底塗滿香濃茄醬,加上多達7款滋味配料鋪滿Pizza,包括雞肉片、忌廉芝士球、車厘茄、紅洋蔥及芝士,批面灑上芝士栗米片增添「樂脆」,豐富配料加上注滿濃郁芝士的芝心扭紋批邊,扭出無限滋味,啖啖衝擊味蕾!

回應 (0)
我要發表
user