2009動漫展出擊!花茶做靚模!?我們的Cosplay日記

2009/08/03 00:29:02 網誌分類: 夏天日記
03 Aug

靚模抱枕?

動漫展裡其實只有一個小小攤位,報章竟然
大肆口誅筆伐,可見最近真是沒甚麼好的新聞題材。

{#IMGP5889.jpg}

 這邊廂,我和花茶今日遊動漫展,入場後迅速變身,全日共有十來位少年人禮貌地向我請求批準(真的,全部都很有禮貌,所以拜託別再整天把「世風日下」四字掛在嘴邊!),拍攝花茶,花茶開心,老爸也開心,麻麻更笑言花茶做了靚模。

 其實,不是嗎?年紀小,有人找拍照,應該可以叫做靚模吧?

 所謂靚模,就是這麼簡單,經理人公司和文人卻樂見新名詞街知巷聞,前者促銷產品,後者大做文章,各有各搵食。

 在美國,模特兒是一項極受尊重的行業,如果大家連個抱枕都看不慣,女性內衣廣告麻煩你別看,荷里活片纏綿鏡頭也別看啦!

 現在去片...

 {#IMGP5875.jpg}
*變身時遇到真紅(Rozen Maiden)。這cosplayer沒笑過,拍攝時自動擺出少女八字腳甫士,超專業!

{#IMGP5878.jpg}

*有人問我們,這套浴衣何處買?我答:「日本國際機場!」

{#IMGP5895.jpg}

*這位狼小姐赫蘿(狼與香辛料),相信是專業model扮的呢!

{#IMGP5887.jpg}

*花茶與屎屎(IQ博士)!

{#IMGP5915.jpg}

*日本高中生姐姐(cosplayer)邀請花茶合照!

照片還有喔,明天繼續……

NEKO,妖怪介紹今周也會繼續,OK!

 

回應 (9)
我要發表
2009/08/04 09:29:34 回覆

講到人工高低.

以前香港有廠, 要搞技術, 要搞廠房管理, 男生 優先.  同下屬鬧交講粗口, 男生都方便好多.

現家香港以服務業為主, 要多國語言, 溝通技巧, 温柔的笑聲 佔優.

真正決策嘅職位 還剩多少 ?

成年人有自己選擇權, 亦要 接受 自己選擇的後果.

不過, 小孩子嘛 .........

 

任何地區, 都需要 大量 唔用腦嘅 工作, 以作 後備之用. 政府只叫人人增值, 結果, 還是 會 擁出一批 新的工種. 篤信天父的 曾生呀. 何苦 ?

彭彭
彭彭 2009/08/04 00:33:41 回覆

Neko,

日本果D動漫展,我無去過喔。

但我參觀過日本大阪的手塚治虫館、東京太秦影畫村等等,好感動。

現在香港有cosplay的展覽,我都會留意,如果場面夠勁,我都會帶花茶去。

indy

彭彭
彭彭 2009/08/04 00:10:41 回覆

天佑,

文我怎會刪呀?

多謝你提出觀點就真啦, 咁先有得討論家嘛QQ

話時話, 日本動畫早就無話係俾兒童睇嫁啦, 每套動畫都計過數, 有自己的觀眾定位, 好多動畫係俾中學生以致成人睇的...

如果是定位兒童的動畫, 好少會意淫... 我介紹的轟轟戰隊, 還有Pokemon, 爆旋陀螺, 光之美少女等等, 呢類以兒童為對象的動畫, 日本人唔會出界的...

我們以為日本動畫都意淫, 係因為我地以為動畫全部係拍俾小朋友睇, 咁就搞錯了.

至於少年動畫係咪意淫, 就屬於另一個討論範圍, 有空可以進一步討論.

講番靚模, 我認為靚模係香港新進模特兒同經理人公司殺出的一條血路, 預左俾人批評, 但要知道做商業, 都係講求發展同收支平衡, 肉彈靚模成功的話, 也許對某些人來說有礙觀瞻, 但若把整個行業來考慮, 靚模concept為好多人搵到一條出路, 以後年少的模特兒, 會有更多出SHOW機會, 未必個個走肉彈路線, 但這concept對佢地有幫助.

仲有, 你睇ANGELABABY本寫真集, 唔係ANGELABABY一個人成功, 老實講, 拍出封面照個攝影師, 同埋化妝師, 係有料到, 佢地都因為靚模CONCEPT而得到報酬, 如果唔係靚模CONCEPT普及左, 佢地的才華未必得到回報...

如果你話佢地做靚模唔得, 咁呢班女仔少條出路, 佢地做乜好? 同人競爭做秘書? 水吧? 侍應? 如果無工做, 咪走去援交同索k... 當然有d靚模立心嫁有錢人, 或者不道德交易, 但我認為少數靚模的立心不良, 客觀地做活了一個市場, 給一大班人造出了新的機會, 不止模特兒, 也包括攝影師, 化妝, marketing人... 等等...

講到鴨店, 同埋香港先生, 我認為不是日本風吹來香港造成的, 如果係, 十年前應該已有鴨流行了...

你唸下香港女生整體學歷提升幾多, 男生學歷急降幾多, 睇下宏觀人口數據, 幾多香港男人返大陸娶老婆, 幾多高職ol嫁唔出, 就知點家香港先生變成比香港小姐更有綽頭, 也解釋到點解鴨開始流行...

係因為社會男女人口結構在沒人講的情況下出現了翻天覆地的變化, 而且已去到爆煲臨界點, 即是好多單身中產女性心理上已頂唔順了.

這論點我以前在陸SIR BLOG提過, 只是無乜人和應咋...

indy

 

 

2009/08/03 22:48:12 回覆

天佑不要這樣講

以簡體字同正體字來講也是少數服從多數

對我來說也是不想適應,但不能不適應.....

 

2009/08/03 21:54:12 回覆

諗諗下,

以少數服從多數原則,

我應該 out 咗. 變得唔夠快, 適應唔到.

香港 好多 觀念 都 唔同咗.

不可以不承認.

 

2009/08/03 21:00:57 回覆

日本看日本動漫, 咪繼續 日本 的 意淫年青化囉. 鴨店唔知係未由日本傳入嘅呢? 有無問題, 我無權講.

不過, 我就唔希望 香港文化, 變成 日本 咁喇. 不過, 後生一代 係睇日本動漫長大的, 亦唔知幾時開始, 香港人睇嘅日本動漫, 經已不知不覺之間, 加進了 點點 意淫. 而且包裝得很討好.

------------------------------------------------

以前 win wun wun, 有 白骨陰陽劍. 萬佛朝宗.

天龍八部 紅時, 個個都 隨意 打出 降龍掌.

中華英雄 紅時, 個個都 份cool.

天下漫畫普及時, 個個 都揸支竹 扮絕世好劍,寒刀雪飲.

then, 就人人都 會打 烏龜氣功.

這是 人的 潛意學習, 代入心態. 非常自然.

------------------------------------------------

現家唔知.

以前都有傳媒提過.

一個 日本女藝人, 十三歲出道, 要扮可愛, then 要扮純情, then 要行成熟. then 要走性感, 再唔紅, 就要 脫.

整個 演藝生涯, 要俾人 榨到盡.

香港人想學呢一套 ?

 

我都係覺得, 日本有好多嘢可以學習. 唔一定要學埋佢哋啲 性觀念啫 ?

( 日本人去遊樂, 啲旅行包 隨意放, 唔會擔心俾人偷, 唔通日本無黑社會 ? )

 

雖然我係男生, 都想 有啲時間, 停一停, 靜一靜, 唔想 成日 俾啲 刺激, 掌控住自己個 腦.

 

2009/08/03 19:57:07 回覆

天佑那日本人看動畫沒問題,hk人看就出問題?

那是不是人的問題?

2009/08/03 19:12:30 回覆

唓! 呢個我唔服.

日本意淫文化, 一早泛濫咗啦.仲好普及添.無得救咖喇.

好好哋一套普普通通的 小孩漫畫. 女生都要 超短裙.露內褲,

細細個女,前面都係 要畫到 兩個沙田柚.

細細個睇到大嗰批 口靚模, 咪話無問題囉.

老實,一直都看不慣.

鹹書同孩童讀物, 一定要有條好清楚的界線.過不得.

 

日本鬼最喜歡猛波添. 試下喺香港 咁樣吖. 唔係,前幾日咪有兩隻多多手囉. 潛移默化.自小薰陶.哎吔.

 

一直都希望 中國出返啲正常一點 的 小孩動畫.

 

係人都知周小姐 幕後 想點咖啦.有勢去盡嘛.點知之後點呀?

 

不過,就叫香港人 為咗方便佢 賺錢 而接受佢嗰套.

唔係嘛.

 

我還是覺得,替小孩子着想一下好.

 

見諒.

2009/08/03 18:05:25 回覆

看完d相想起Comic Party

indy有冇去過日本個個呢

NEKO,妖怪介紹今周也會繼續,OK!

謝謝

user

最新回應

我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道

現時香港情況,正是全面學習中國文革時期的惡行,口口聲聲要民主,其實係自我民主,不需守法,大話連篇,候德健說得不錯:我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道事實是不足夠?

泛民也不是好東西,它是常用謊言手段的傢伙!

萬大有商量
萬大有商量 2019/06/20

年青真是好 充滿活力

彭彭
彭彭 2019/06/19
@我係你舊生...

感謝同學... 等候下一個風和日麗的自由寫作時代來臨吧(完全不知何時)... 現在是寸步難行...