塔羅牌

2011/03/20 06:30:22 網誌分類: 未分類
20 Mar

 

我曾經都喜歡抽搭羅牌。師承?當然阿妹。我抽過好多副牌,但我發覺我同其中一副女巫牌最有感應。

 

不過都有兩年沒抽牌了。今日興起,抽左兩副。第一副幫四號反應堆抽,結果。第一張 9 Flames,第二張 3 Boulders,第三張 4 Broomsticks。第一張 9 Flames卡上的在一間佈滿蜘蛛網的房中看書,在找答案,時間上是遲了,但她終算找到一點頭緒。第二張代表有貴人或強者相助,而且有成績,仲有金錢幫助添。第三張4 Broomsticks是個跌坐在地上的哭泣的女巫,連魔法掃帚也折斷了,代表一切事情很差,結局好壞,但她身邊有條河,又有冬菇類生長,仲有五隻小老鼠圍繞著她。雖然悲劇結局,但總算輻射不太差,沒有寸草不生,小老鼠也還健在呢。所以這副牌,我本以為係好差,因為概括而言 broomsticks是壞牌,但細想不算好差。

 

第二副幫四阿仙奴對西布朗抽,結果。第一張 2 Flames,第二張 5 Broomsticks,第三張Celebration of Broomsticks

 

一看兩張Broomsticks都心知不妙

 

第一張2 Flames是兩個女巫內訌,打起上來。第二張5 Broomsticks是有個女巫犯下大錯,在生自己氣但又不能補救所犯的錯。第三張Celebration of Broomsticks牌有死亡的意思,但同樣有改變,出人意表,重生的意思。結果阿仙奴龍門犯錯先失一球,繼而龍門跟另一位球員離奇誤會,再失一球,本來看他們都是輸波多,應該不會攀平,但幸好總算前線球員將士用命,追成 22,不過我估都係與冠軍無緣。本想抽多一副看他們聯賽的機會,不過都是不抽為妙了。而且塔羅最好抽比較近期的事,會更準確。

 

我有另外一副牌,是金色的大牌,好grand好靚,但如果我用它來抽,總是沒有inspiration,湊不出一個故事來。

 

搭羅不應該用來問錢財的,所以我不會問股市。

回應 (301)
我要發表
慳妹
慳妹 2011/04/24 21:53:45 回覆

大家好,節日愉快。

蕃茄:同家人好好享受假期。

Persie
Persie 2011/04/23 00:37:46 回覆

馬仔有啊你看看我剛發的網誌明天還要早起呢good night

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/04/23 00:21:15 回覆

舅父仔
今日有冇見小B?

番茄

Happy Holidays.

Persie
Persie 2011/04/23 00:21:01 回覆

蔣世豪may you rest in peace

Persie
Persie 2011/04/23 00:19:38 回覆

各位朋友大家好祝復活節假期愉快!

 

番茄:Central World重開了,那兒買東西都不錯。當然仲有 Siam Paragon,舖頭躲到數唔晒,又可以食下野,做 massage,假期愉快!

Persie
Persie 2011/04/23 00:18:39 回覆

cashin: 摩帥好醒,不知他可不可以收起 chok樣,不要這麼寸。好記得他帶波圖淘汰曼聯一役,他穿一件長大衣,還扣上鈕扣,在草地上舉起雙手喪跑,眼神竟還帶一抹孩子般的天真。教車仔仿似令他一夜白頭,眼神亦變得深沉。現在他說活要用手掩口,一切都非常 overdone

 

我估如果摩連奴教阿仙奴我們應該已經取得錦標他擅長令球員有 winning mentality相信自己的能力阿仙奴屢次在領先下被追平就是不相信自己的表現

 

曼聯對皇馬,戲碼新鮮,都唔錯!

蕃茄
蕃茄 2011/04/23 00:05:23 回覆

Persie,SOHO, cj,主席,安子,馬仔, yuanping,may,cashin,花姐,


明早我會和家人到泰國渡假數天, (原本是去日本, 311後取消機票, 更改行程到泰國) 都有成10年無去泰國了.

 

祝 各 位 復 活 節 快 樂! 好 好 享 受 這 長 假 期. {#icons_cat1}

 

2011/04/22 21:38:43 回覆

摩連奴好似找到對付地上最強的辦法巴塞要在歐聯出線要動腦筋了 X 2

摩佬真係好有料 !

我係幾鍾意巴塞,緊次於紅魔,不過如果皇馬入決賽,係可以提升紅魔奪標機會

 

花姐
花姐 2011/04/22 19:52:04 回覆

Persie,SOHO, cj,主席,安子,馬仔, yuanping,may和各位:

{#102.jpg}

2011/04/22 11:37:53 回覆

Persie, CJ08, Soho, 主席, 花姐, 馬仔及各位: 祝大家假期愉快!

{#Happy-Easter-45.gif}

2011/04/22 10:47:26 回覆

Persie,SOHO,主席,花姐,馬仔,may和各位:

大家早!!

週末愉快!

祝復活節假期愉快!

2011/04/22 01:11:10 回覆

persie 及各位晚安!祝假期愉快!

{#1096535ohfonq7pba.gif}

Persie
Persie 2011/04/21 23:29:31 回覆

沒有人個個去晚飯去玩真開心 

祝大家復活節假期快樂

 

鬼佬延遲一週來港今日5:45pm又打來好似好 casual的問一樣野如果要幫他做可能要兩三小時。我笑笑回應可以做給你但今天大部分同事都走了或準備走我下星期二做左給你下午四時conference call 再傾一傾就這樣打發了絲毫沒激氣完全保持禮貌奈我唔何

Persie
Persie 2011/04/21 06:20:42 回覆

點解?同一晚,無理由兩隊都衰晒!好失望。

 

或者這就是頭頭碰著黑吧

Persie
Persie 2011/04/21 06:12:43 回覆

兩隊愛隊都令人失望阿仙奴不必細表了,是我意料之內。 

摩連奴好似找到對付地上最強的辦法巴塞要在歐聯出線要動腦筋了大衛維拿幾場表現都是平平為何不早點讓艾費利試試上場出 Puyol是不需要非常pre-mature但這並不是今晚輸波的原因

 

摩連奴教國米就拿意大利杯教皇馬就取國王杯

 

摩連奴教國米拿歐聯那麼今年的皇馬又如何

soho*
soho* 2011/04/21 01:51:23 回覆

20/4/2011: 穀雨日確認轉向.反彈勢頭可持續

上周五曾評論四月下旬港股必定會風起雲湧, 大幅波動, 其中一個重要因素是本周三是穀雨, 而今年過去三次節氣皆轉勢, 但上周五仍無法確定本周三是轉勢向上抑或是轉勢向下, 何解?

~ 如本周一.二急升, 周三穀雨就會轉勢向下

~ 如本周一.二急跌, 周三穀雨就會轉勢向上

結果周一.二短短兩日恒指就急挫約500點, 累計早前的跌幅合共回調了1000點, 換句話說, 周三穀雨就會轉勢向上, 果然周三恒指單日急升375點, 亦印證了這個說法, 如農曆節氣代表轉勢的說法成立, 周四港股續升的機會極大

~ 另一方面, 早前我的另類測市方法曾作出以下結論:

人民幣匯率下跌, 港股不一定跟跌, 但人民幣匯率急升, 港股大多飆升

周三人民幣匯率急升50點子, 恒指亦跟隨飆升375點.

~ 過去五日港股成交大幅縮減, 由13/4起每日成交金額是776億, 718億, 722億, 711億, 693億(扣除配股及ipo只得680億), 周三港股成交回升至725億, 有買盤進場, 周二港股成交大幅縮減亦是爆邊的先兆, 周三恒指收市果然飆升375點, 確認爆邊.

~ 恒指在 8/4 見頂 24468, 隨後展開跌浪, 淡友得勢, 今日是調整以來最大單日升幅, 顯示好友力量轉強

~ 上周五恒指收報 24008, 早前連升 3 周, 上周回落, 相信周四可扭轉上周跌勢, 收高於24008.

~ 周二美匯反彈, 禍及股市, 周三穀雨美匯突然跌到一仆一碌, 全球股市立即翻生, 大幅反彈

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
中國農曆節氣的啟示:

新曆 20/1 大寒:  1月初港股本來升得好好地, 但恒指在大寒日轉勢由24419開始碌落黎, 隨後識跌唔識升, 跌左3星期, 11/2 見22446觸底回升 (累計從高位跌約2000點)

新曆 6/3 驚蟄:  恒指在11/2見22446觸底回升後, 反覆上升見23408, 在驚蟄日連續三天仍奮力沖高, 9/3見23934, 跟住轉勢開始碌落山, 17/3 跌到落22123 (驚蟄日後再連日沖高, 見頂後才回落, 累計從高位跌約1800點)

新曆 21/3 春分:  恒指在9/3見頂23934後持續下滑, 17/3 低見 22123, 21/3春分在22300開波, 隨後3周升多跌少, 8/4 高見24468, 累計上升2345點

新曆 20/4 穀雨:  恒指在8/4見頂24468後持續下滑, 19/4 低見 23468, 累計回調1000點, 20/4 穀雨在23520開波, 當天急升375點, 隨後會點走呢? 現時勢頭看漲

2011/04/21 01:06:13 回覆

persie:看看鐘,淩晨了;這麼說,剛剛和女兒及她的同學去飽餐一頓已是昨晚發生的事情。(詳情後表)

原來您的工作殊不簡單呢!既然放不下,那唯有扛起才能夠安樂,那就勇敢面對吧!只有面對,很多事情都可迎刃而解!對嗎?

{#c6d582f5ad1bad8a06ab9e5818148481.jpg}

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/04/21 00:12:41 回覆

發生咗就抹不去,記憶永存,只要現在冇唔開心就得啦。

Persie
Persie 2011/04/21 00:06:19 回覆

你看到我下面的留言就知我永不會放下剛看到電視節目不吐不快

Persie
Persie 2011/04/21 00:04:36 回覆

台灣女主播結婚可以如此母親可強搶他人丈夫送自己女兒出嫁真是無天理我覺得好恐怖可以為了自己的所謂完美婚姻這樣傷害人台灣女子真可怕年輕的裝純清可愛其實骨子裡都好厲害也不知女主播認識丈夫時他是不是單身不過她總算是正式結婚比她母親兩次介入人家的婚姻算是有所進化

Persie
Persie 2011/04/21 00:04:20 回覆

馬仔謝謝。信佛的同事說要放下我會試下學

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/04/20 22:56:56 回覆

舅父仔

保重。笑下啦.

不求有功,但求有糧出。

Persie
Persie 2011/04/20 22:41:53 回覆

LAIN:  保重,好返先再炒股啦,現在不要太費神。

Persie
Persie 2011/04/20 22:41:03 回覆

may: 這幫人是要砌一份大型bid document,並不是有空回來幫幫忙這麼簡單的事情,而是他們需要人做妹仔野,收料,整理,再砌document,如果星期一返工係朝97甚至更夜的工作。他們現在都未confirm是否來,如過他們延期,就會捉人在2May個日返工。這 bid 對於他們是生死猷關,做不成,可以散班,所以他們會來港找幫手,pull resources。上年聖誕同新年這幫人都來香港趕,不過他們做成 project,不會令我有得益。這些對我來講,係額外工作,我老板寫我的工作報表是不包括這些額外工作。以前我都常做額外,我不計教,但最尾不單無功,更可能有過。我而家醒左,保持距離。 

 

如果係我老板 head project我老板 叫我返,我一定返,但現在係鬼佬 head project,鬼佬向我老板借人。有次我在 Disneyland 酒店放假,老細急 call,我飛車出來,我都沒有特別告訴他。

 

近來係有一些事,令我頗失望。都幾多人回國後 send email 來多謝我的幫忙和服務,但可以有其他人練精學懶卻得到更好的待遇,我還有甚麼話好說?

 

B出世之前我慣常週六上午返工,自己 tidy up 我的 project files。我張工作檯可能比較亂,但我電腦內的 email presentations,我都儲存好,我完全可以找出曾經我手的 files。但現在,我已失掉工作的動力。今年好多同事有得加人工,我問相熟人事部同事,他說,你年資長,人工 above benchmark,有份工已經好好,你沒得加架喇,算啦。既然這樣,我都算啦,橫掂如公司要炒我,也絲毫不會手軟。

2011/04/20 14:41:43 回覆

Persie及各位:

你們好. 已多天沒有上網, 其實不是感冒太辛苦, 是吃藥後完全無晒幹勁, 之前勉強出來, 結果在圖書館又咳嗽又傷風, 自己都不好意思煩住其他人.

跌市大家有沒有入到好股? 我仍是休戰期...

Persie: 下星期一返工的事如何? 你的情況以前遇過很多, 但好人做過幾次後如果轉軚又會被人話, 好人係會被人蝦, 無法啦…

SUPPORT 你!

花姐
花姐 2011/04/20 08:06:25 回覆

SOHO,晨早睇見你啲抵死留言,真係笑餐飽,

你想我肥到persie網家都入唔到咩,

我都唔入貨啦,免影響假期情緒,有理無理吃喝玩樂去,

有伴過埋大海止手痕添

你唔洗掛住為我地散仔做功課 ,盡情失喪玩飽食醉,

要搵人車返屋企,俾肥仔手機你,

講係阿媽既股票天王老師,包速去接送,

電話係30088003,未必用上,傍身而已!

2011/04/20 00:17:43 回覆

persie:見到您説老細點名要您假期返工,既替您不平,又替您暗喜。想深一層,這證明老細看得您起!難道老細會叫一個廢材來加班加點,那是不合邏輯的。這樣思維就可提升正能量。到時有時間就去幫下手,不想返工就照計划去行。總之別嬲啊!

soho:我今天在過時了的報紙看到一個“有禮遊戲”抽中就可請食健康聰明蛋和送諾亞方舟門票,不知截止了沒有?有個電話可查詢何處買到聰明蛋——27453338

soho*
soho* 2011/04/19 22:58:23 回覆

花姐, soho 學 舅父仔 講: 我復活節唔得閒我有 holiday plan {#icono_27}

  {#201006051022595222_600w.gif} 含有豐富維他命C, 對身體有益, 特登孝敬你咖! 請你食丫  {#icono_1}     

衰仔, 打屎你!   哎唷! 痛痛噢! 真係鬼善俾人嚇, soho 善俾花姐打.

呀))))) 花姐, 唔好打喇! 打壞腦唔識炒股咖喇! 要搵錢開飯呀!   {#439.gif}

花姐
花姐 2011/04/19 22:53:10 回覆

soho復活節約你第一城福彩飲茶,我經常假日走去幫襯,屆時你帶我去買健康蛋,

咪派檸檬我食,知唔知道~

 

慳妹
慳妹 2011/04/19 22:15:38 回覆

舅父仔:啲鬼佬懶咁鍾意講原則,你就同佢講原則囉。 復活節 4 天假期年年都有,所以一早已計劃好節目,叫佢哋下次請早。

你同老頂講:既然每次你都冇托手肘,今次應該俾機會他人表現吓。

soho*
soho* 2011/04/19 20:47:21 回覆

舅父仔, short notice 要員工下週一返工, 太過份, 打工咋! 你估係妹仔呀! 隨傳隨到, 唉! 打工仔, 鬼叫你窮咩! 真無奈!

我估健康有機食品店會有 [樂健蛋] 賣, $5 一隻貴價蛋要搵人買, 就一定要向捨得使錢既客埋手, 買得有機食品既客仔都係俾得起錢咖啦! 我知沙田第一城街市新開了一間專賣冷藏海鮮及樂健蛋, 我試過ok的話會買俾阿媽食, 因為老人家較適合吃低膽固醇的東西.

CJ08, 我都成日俾大鱷呃左d貨, 被震出局,  好彩我分注出, 否則已經激死左九世.

LAIN, 祝早日康復!

史哥, 生日同老婆仔撐檯腳, 好溫馨噢!

送上財氣與福氣滿載的福袋一大個,  祝你生日快樂! 身體健康! 財源廣進!

{#201102041702057524_600w.jpg}

花姐
花姐 2011/04/19 08:06:27 回覆

persie,早晨

咪激親開心迎接四天假期,話知鬼或人都某面俾,

捱咁辛苦都想有假透透氣,真係人善俾鬼蝦,鬼善俾人嚇!

好似小安子網誌說學識保護自己!復活節快樂!

 

 

 

Persie
Persie 2011/04/19 00:08:08 回覆

馬仔:Good night

Persie
Persie 2011/04/19 00:07:18 回覆

班鬼佬又來港竟然點名叫我想我下星期一返工我見到好嬲,係我好蝦嗎我硬倔的同老闆講我下星期一唔得閒我有 holiday plan可能老闆好不滿但我不理不過又要看看明天如何鬼佬自己做唔掂不停來港拿 resources但將來如果做得好他們一定不會將功勞分給我地好討厭

 

如果不是因為公司的 medical benefit我都想走有時做野真系無所謂HR覺得我們這批員工薪金在 benchmark之上所以沒得加人工有些薪金比較低於benchmark一定比我早放工但又有人工加看到覺得好不公平

 

我老闆好似唔忿氣問我你肯不肯 support他們我答他們來這麼多次我邊次唔support但今次如此short notice要我下週一返工我真的沒空不能回來

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/04/19 00:03:28 回覆

舅父仔

Good night

Persie
Persie 2011/04/18 23:59:00 回覆

CJ : 真係等得太久等到有些難受前幾年真是差中場丹尼臣同戴阿比十足橫傳雙雄整場在橫傳一係就由中間傳去左再由左傳到右這些叫做 possession又如何昨晚對利物浦死都要地波打入禁區不理那一大堆人這又如何進球巴塞不是盲目去傳而係一路傳一路找空位再直線殺敵 

 

你同花姐賺多些今晚美股大動盪,不過跌完仍然會升的不礙事只做就了入市的機會

Persie
Persie 2011/04/18 23:42:13 回覆

cashin : 巴塞今年中堅荒,對皇馬並無必勝把握。摩帥不是我杯茶,但他換人的確夠 guts。現在連賓斯馬,卡卡都給他操起了。連鬥四場如果巴塞真要輸一場,國王杯就給他啦,仍希望巴塞在歐聯決賽再鬥曼聯。噚晚雲加拒絕跟 Kenny Dalglish握手,令杜非常不滿,其實這又何必,又不是杜的過錯,只是球證的判決。

 

番茄說得對,阿仙奴欠缺一個真正的領導者。好開心 Jack Wilshere獲選 PFA最佳年輕球員,是實至名歸的。

2011/04/18 22:22:35 回覆

Persie,

期實我最想紅魔(最大機會)攞聯賽,足總杯雙料冠軍,真係估唔到輸左比曼城

入歐聯決賽,應該係番版對巴塞啦,不過都係4/6波

花姐
花姐 2011/04/18 20:35:04 回覆

CJ係好好先生,又肯幫我睇圖,真係難得,絕世巧住家男,

阿嫂你放心,大把錢俾你花,買嘢唔洗左諗右諗,有水喉照住去馬啦!

828 1999確唔錯,可惜我心急(1999@10.56入)又沽左!

1863晒左,入得靚位!

2011/04/18 13:52:12 回覆

大家午安!!

Persie,

     波是圓的, 未到最後一刻,都未知邊個WIN,這亦是足球比賽吸引人之處.希望你的愛隊重按雄風..

主席,  等你康复,重出江湖;

SOHO,

           我睇圖好SI 架 ! 花姐就知加架,上星期四3.5入1863,上沖3.64後在3.54震走,今天到3.9了. {#icons_panda27}

蕃茄
蕃茄 2011/04/18 10:45:14 回覆

Persie,

足球比賽就是如此戲劇性, 這亦是足球比賽吸引人之處.

昨晚很倦, 睇完半場巳睡著了, 如果有睇最後10分鐘, 我估我會爆血管.....

阿仙奴的問題是缺乏一個在關鍵時刻, 有經驗, 夠冷靜的壓場領袖, 所以每年一到最後入直路決勝例必連續失分, 雲加又例必藉口多多, 不願出錢增兵, 有強烈鬥心的球員走下一個, 走下又一個, 真失望的一季 .(如往年一樣)

Persie
Persie 2011/04/18 01:36:22 回覆

cashin: 伊保只要企定就可以了就算 Lucas出到波廿人在禁區都射唔到咩好野球證亦會吹雞完場。蠻牛一名不過我覺得阿仙奴先前已失太多分今晚這兩分並不是 critical

 

看來你的愛隊闖進歐聯決賽可期。想對巴塞(2009復仇)定皇馬?

2011/04/18 01:13:43 回覆

阿仙奴 今晚真係戲劇性

 

Persie
Persie 2011/04/18 01:07:54 回覆

chanreborn, 番茄:can you believe this?  Late late drama.  Eboue’s push on Lucas was so unnecessary.  Now the slimmest hope is gone.

Persie
Persie 2011/04/18 01:07:04 回覆

主席:今日駕車,在室內活動,door to door,沒有打傘呢!

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/04/18 00:03:42 回覆

buddaau (搏大霧中...)  17/4/2011 23:53:44  網友在此的回應

Presie: Berton,Paiton,Payton,Brandon,Hubert,Kaden,Duncan, Cyrus,依幾個名有無得惡搞呀?

慳妹
慳妹 2011/04/17 22:31:00 回覆

舅父仔:今日落雨,你有冇帶遮? 使唔使跑快兩步?

Persie
Persie 2011/04/17 04:13:56 回覆

大熱曼聯竟在足總杯出局經驗豐富的大將 Berbatov不能在比賽開始先開紀錄是致命傷雲達沙的犯錯本來已經被修補但可惜卡域克又誤傳做就了耶耶托利耶耶不愧前巴塞戰將把握機會射入就憑這球取勝了文仙尼位一向不但如果能取得足總杯也可有交待了 

整夜的焦點就是現在的西班牙國家打比 Real vs Barca激烈精彩可期。Marcelo 把旁證鏟跌了好彩旁證沒事左閘 Adriano 9 min取黃牌會令他在餘下比賽縛手縛腳而他整晚的對手C Ronaldo真是不智

Persie
Persie 2011/04/17 03:45:06 回覆

小安子記得乖乖地定時食藥這一病沒有胃口豈不又瘦一兩磅快快吃多些有營養的食物

 

soho: 這種雞蛋在那兒有得買呢? 

大家都說這人民幣 reits不值抽,我都唔抽喇!808都潛左水好耐

soho*
soho* 2011/04/16 00:45:55 回覆

花姐, $5 一隻健康雞蛋, 巧貴噢! 好! 努力炒股, 就等大鱷俾錢買來一試!

CJ08, 你睇圖炒股好掂! 唔使番工喇!

未來兩周港股必定會風起雲湧, 每次放假股市都會大幅波動, 睇見下面堆日程就暈得一陣陣, 禍福難料.

下周三20/4中國節氣:穀雨
下周五22/4及再下周一25/4香港復活節假期股市休市
下周五22/4耶穌受難日美國金融市場休市

月尾(27/4)拍賣紅磡高山道7號地皮
月尾(28/4)港股期指結算

27/4 在議息後伯南克召開發布會, 市場估計是由於6月份 QE2 完結, 為了提高透明度及管理市場預期, 故此召開發布會以解釋QE2完結後的貨幣政策

瀏覽更多回應 正在載入...
user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。