立 冬
立 冬
立 冬

特首選舉

2011/10/06 15:36:24 網誌分類: 寫作
06 Oct

 

 

特首選舉已進入明朗化階段,唐英年、梁振英、何俊仁已為參選作出準備。而范徐麗泰在三個星期前曾表示:「如果唐司長以實質行動表達競逐下屆行政長官的決心,自己會改為無條件支持,不會參選。」言猶在耳,最近卻改了口風,說:「支持唐英年,不代表自己不參選....要視乎民意支持哪位候選人?」証明女人不但善忘,更會善變。

 

老實說,范太的民望雖然高,但作為一個六十六歲高齡的女人,身體又經歷過多次大病,根本不適宜操勞。即使參選,恐怕也是與何俊仁一樣,陪跑居多。加上今次反口覆舌,肯定令民望受損。

 

外間一直盛傳下屆特首的大熱人選就是唐英年,無論從政治經驗、家族背景、商界支持度以及命理八字,唐先生都好像是「贏硬」一樣。不過,作為香港人,更加擔心社會未來的發展,會因一切的順理成章而變得原地踏步。我們選的是「特首」,而非哪個的八字生得好?所以唐先生必須要有實質的政治能力和敢於開創的精神,才可以帶領香港人走出困局,否則香港人始終是難以當家作主的。至於婚外情一事,既然已得到太太的諒解和支持,相信對選舉影響不大。男人有婚外情就如生痔瘡一樣,十個男人九個都有,只要處理得不好,小事都會變成大事。

 

另一位候選人梁振英雖然勝出的機會不大,但可以有位質素較高的人出來競爭,起碼可以鞭策一下唐先生在撰寫政綱時能多加幾分肉緊,不要以為特首之位非他莫屬。所謂世事無絕對!既然外傭都「可能」有資格做香港人,為什麼梁振英沒機會做特首?

 

當大家做夢都想不到的事情真的發生了,當遍地都是眼鏡玻璃碎的時候,你會驚嘆香港確實是一個千奇百趣的地方,怪事隨時出現。假如外傭日後可以獲得居港權,試問香港怎麼不會有陸沉的一天?!

 

* * * * *

 

香港可能會陸沉?!

 http://blogcity.me/blog/reply_blog_edit.asp?f=11O3JZ7K0I108734&id=315515

 

 

回應 (17)
我要發表
2011/10/09 10:17:18 回覆

其實邊位做都一樣,係中央話事.

只不過好的特首會包裝得好D.

2011/10/08 13:37:24 回覆

唐唐既表現,我只可以用白痴黎形容,不過唔緊要,如果香港連白痴都可以管治到

證明香港既競爭力真係強 {#icons_panda10}

2011/10/08 12:36:41 回覆

早晨立冬 {#icons_boy1}

2011/10/07 22:43:32 回覆

男人婚外情 = 痔瘡 {#icono_6}i love it

2011/10/07 15:34:34 回覆

真係邊個做都無mut感覺,毓民做都無所謂。唔通自己變得政治冷感?講開又講,我都唔多明唐唐點解要自爆,早一兩日仲係度否認,話呢d傳聞好有娛樂性,前言不對後語,又有排比人唱。唔通... 真係有d痛腳比人抓住?  +*

2011/10/07 13:19:37 回覆

以目前香港混亂的政治環境看﹐誰來當特首都無大作為﹐中央實無必要欽點。反而2017第一屆普選產生的特首才是必爭之地。既然這樣﹐讓何俊仁當選又何妨﹖以退為進﹐踎低只為跳得更高。

彭彭
彭彭 2011/10/07 10:58:07 回覆

唐英年如果選到,我會對阿爺好失望。

佢出來話老婆原諒佢婚外情,好多餘。

因為我根本唔關心佢既私事,講到好似佢自己做硬咁。

但如果佢選到係內定,其實更加係唔駛爆自己的私生活,內定既話爆黎做乜?白痴行為!

我有少少覺得北京傾緊范太做,如果唔係北京做事,范太唔會前言不對後語。好明顯有人操控緊佢把口。

indy

wongi
wongi 2011/10/07 08:53:39 回覆

哈哈!

送上無奈的星星呢!

2011/10/07 00:39:31 回覆

男人有婚外情就如生痔瘡一樣,十個男人九個都有,只要處理得好,小事而已。

估唔到你會咁講 {#icons_cat9}+9

2011/10/07 00:34:36 回覆

特首會不會內定啊?其實,誰當都差不多吧!+8

欽差大臣
欽差大臣 2011/10/06 22:55:44 回覆

一见到我,即可灵感返黎,上帝的指引啊!哈哈!

2011/10/06 22:15:07 回覆

立冬妹妹:晚安!

送上星星一顆 +6

慳妹
慳妹 2011/10/06 22:05:30 回覆

台灣明年是雙英對決,如無意外,香港都係。

2011/10/06 19:25:36 回覆

立冬晚安

唐生應張外間注意力納回正軌,如今太被动,又想選又唔表態,出身好,野心係唔及人,梁生擺到明好有心爭,醒目!范太究竟知唔知自已講緊乜㗎?!是主謀還是幫兇呢!!!

2011/10/06 18:13:21 回覆

立冬:
唔好忘記"舊史港督"都唔係我哋香港人選架!係當時果邊最高領導人俾佢做既!所以同樣道理...

我哋都唔使咁操心(得閒我就去麥記食番個早晨魚柳飽餐要杯咖啡算啦) {#icono_6}

2011/10/06 16:09:50 回覆

永远相信再好的政纲,再好的才干也比不上最强的后台,始终认为中央要的只是一个听教听话唔会搞事的特首,特首都不外乎系一份工者。+1

心之
心之 2011/10/06 15:52:21 回覆

選特首好兒戲,唔係選個好的,而係選個好過冇的次等人選,又話香港好多人才。+1

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2023/05/14

母親節快樂!

淺雪
淺雪 2023/03/20

立 冬..很久沒見你上來..你好嗎?

淺雪
淺雪 2022/09/11

{#61579_1564737928166_1526930116_1419976_7057977_n.jpg}

淺雪
淺雪 2021/09/20

立冬..你好..我也很好..謝有心..祝中秋節快樂..