彭志揚
彭志揚
彭志揚

網上賣車煩腦

2018/07/18 04:12:50 網誌分類: 生活
18 Jul
         網上買賣二手車已是大勢所趨,不過最近有朋友都覺得,自從流行了Whatsapp之後,無論是上網賣車或買車,過程變得漫長,賣家或買家表現得虛無縹緲,沒有以前打電話直接溝通的實在感!

         話說朋友A利用某大二手車網站賣車,由於放盤標價便宜,立即收到許多Whatsapp查詢,心想可兩、三天把車賣掉,可惜大部份疑似買家都是得個問字,答覆了留言後毫無音訊;又有幾位本來明明話好有興趣買,約實了時間地點看車的人,忽然沒有出現,又或臨時Whatsapp唔得閒,甚至說女朋友唔畀買而甩底!等了又等,結果兩個月後才碰到真正有心人。

         朋友B是網上買車專家,常常吼到筍盤,不過他說近年賣家心態難以觸摸,約好睇車遲到或無到屢見不鮮。有些甚至講好價錢、約好時間到運輸署過戶,竟然臨時話要改期,雖然最後交易成功,但感覺不良好。兩位朋友懷疑,今時今日去二手場買賣車,即使貴一點,可能會更實在和穩陣!

        彭志揚
  
回應 (0)
我要發表
user