陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

弱美元 焗炒格

2018/01/29 12:16:34 網誌分類: 經濟
29 Jan
         港股上周都算大上大落,整個星期基本上只是在上周四調整了一天,上周五又再炒過,當中有兩個交易日爆升近500點,周四回調亦逾300點,幅度相當厲害,大市在1月份由28000起步,至今已經升穿33000大關,走勢之勁真係近10年未見。恒生指數收報33154再創收市新高。以全周計,恒指累積上升899點;國指累積上揚544點。以周線圖計算,港股已是連升7個星期,恒指期間累積上升4514點。

        游資賣債四處流竄

          港股升唔停,美股同樣不甘示弱,上周杜瓊斯指數收報26616點,周五單日升咗223點;英特爾股價標青,帶動納斯達克指數收報7505點,升94點;標準普爾500指數收報2872點,升33點。

          半導體龍頭英特爾隔晚公佈2017年業績,總收入達628億增長6%,其中數據中心業務收入大增21%,推動股價急升10.55%,收報50.08元。去年市場大炒晶片相關股,O依家業績對辦,成個科網股板塊都生晒。

          美股好,但美元散咗,美匯指數報89.039,跌0.33%,總結上周美匯指數下跌1.6%,更一度觸及三年低位88.44。歐羅兌美元報1.2422,美元兌日圓報108.516,美元兌人民幣報6.325,英鎊兌美元報1.4154。

          周日同中環銀行家飲茶,佢話美國政府減稅,要埋單就即係美國財赤要增加,咁美元點會唔弱,美元弱推動資金由債轉股,游資四出炒作,所以見到美國10年期國債孳息率報2.66,升1.48%;美國30年期國債孳息率報2.911,升1.06%;美國2年期國債孳息率報2.12,升1.74%;美國5年期國債孳息率報2.47,升2.16%。

          呢輪美元下跌,皆因美國財長努欽話弱美元無問題,觸發全面跌勢,呢兩日美國總統特朗普出嚟解話,話係外界誤解,努欽亦重申有人斷章取義。中環銀行家話,究竟幼欽係有心定無意唔重要,重要係美國政府根本樂見弱美元,特朗普同努欽出來唱雙簧,俾人感覺係打籠通。過去美國政府講親強美元政策,都係導致美元走弱,皆因市場解讀係如果美元強,咁何必官員以至總統出嚟撐?

          好似奧巴馬落任前,美國財政改善,美元呈強,奧馬巴邊有出嚟講過匯價,官員出來撐美元,變相等如叫人聚焦美元匯價,係美國政府因為赤字搞到停轉下,咁美元點會強呢?華府咁樣夜行人唱口哨,係咪等同變相唱淡匯價先?

          特朗普上台,好多人話會有利銀行界。睇番財長唱淡係美元下跌的近因,遠因其實係特朗普上場,繼續奉行財赤同弱美元政策,同埋放水俾華爾街搵食。銀行家又話,美元轉弱,游資就會四出炒作,好以紐約原油上周又升上報66.24元。呢啲係焗炒格,總之炒到爆為止。

        到金融界搵食時刻

          弱美元有利炒風,有利金融界搵食。1月份大市除咗股王騰訊外,基本上係金融股威晒,當中內銀股升幅更加靚仔。唔少散戶買咗內銀股,係去年升市無乜點得益,但踏入新年頭就轉晒運。全球經濟升溫有利銀行股,無論國際金融股好似滙控(0005),抑或係內銀股都走勢靚仔,買銀行股捱價捱咗幾年的銀行股粉絲,如今真係守得雲開見月明。

          銀行股轉勢,死守散戶勝利在望,當中多得呢個板塊的股份大部份過去低潮期都有排息。陸羽仁過去經常講,內銀股派息高,死坐個心都定啲。過去幾年,外資基本上唔睇好內地經濟,唱空內地銀行係他們普遍觀點,直至最近先明顯轉調。摩根士丹利上星期就出報告唱好內銀股,認為隨著中央落實在金融市場去槓桿的政策,利率將會處於高水平,並維持一段較長時間,銀行淨息差可望逐步擴闊,對相關股份有利。對四大國有銀行的評級則仍然是「增持」,目標價全線提升,工行目標價調高至9.2元、建行調高至11.9元、中行是6.4元,至於農行(1288)則為6.5元。有買咗銀行股死坐的中環茶友話,內銀股O依家升咗唔少,但計起市盈率仲唔係貴,所以佢會維持唔郁策略,等大浪遲啲沖佢上岸。

        銀行股有升有息利死揸

          茶友O依家持有的銀行股有升有息,除咗內銀股,佢仲買咗滙豐。佢話滙豐雖然O依家仲未創出歷史新高,但如果計埋收息就已經返到家鄉。過去滙控係最差日子,都維持有5%息率,佢買咗差不多10年,收息已差不多收回股價一半,加埋低價供股,就算係高價入貨,O依家都已經有賺。

          茶友的買股策略其實唔算高明,亦無乜難度,佢最大優勢係持貨能力強,有閑錢可以守落去,用呢種策略最重要係本錢夠,唔使被迫係低位沽貨。O依家港股創新高,就算用笨笨地的方法去買股,都好易變咗有賺,呢個亦都係點解股票平的時候無人買,貴的時候反而多人買,到愈貴就愈多人話自己想長線投資買股的原因。其實,股票投資最穩陣方法係用平均入市,定期定額買股,咁股價低時買多啲,股價平時買少啲,咁樣買股法加理揀啲有息收穩陣股份,贏錢機會肯定大過炒炒吓好多。如果早前已經用呢個方法買咗股,咁O依家就真係不妨繼續沖吓浪。

        新地賣樓啖啖肉 雷爺買地算盤密

          著名音樂劇《CATS》來港演出,煤氣公司上星期整咗個酒會,請咗好多商界夥伴出席,新地執行董事雷霆都帶同太太一齊出席。

          新地去年賣樓大豐收,新盤幾乎長開不斷,每年安裝煤氣單位唔少。有出席中環茶友見到雷爺,大表佩服之餘,雷爺謙稱要維持呢個陣勢都唔容易,皆因而家搵地唔易。最近,市場盛傳新地同係啟德揸住最多哋的海航行得好埋,唔通有大計醞釀?

          有地產界笑言,雷爺出名精打細算,一向落價買地保守,開盤訂價進取,所以新地賣樓啖啖肉係有原因者。

          呢次煤氣派飛請睇《CATS》,此及經典長壽節目,係世界各地都曾經演出。欣賞這套劇主要係睇演員歌舞,劇中借助不同的貓角色如明星登場,各有魅力。像白貓演出獨舞一段,姿態妙曼,若論角色認人喜歡,火車貓應得分不少,還有舞技精湛、配襯閃爍貓衣的魔術貓足以令人目眩。由於不同的貓由不同演員演繹,會有不同味道,在倫敦看過者,再看又有另一番喜好。

        陸羽仁
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類