鄧達智
鄧達智
鄧達智

鄧達智 - David Koma多謝炎明熹|智智樂GO

2024/01/19 03:36:24 網誌分類: 生活
19 Jan
        

不理回響是正?是負?好評?還是惡評?設計師David Koma在香港名氣未算響,小天后炎明熹着他2023年秋冬系列白色拖地長恤衫襯黑Bra、紅色Ruffles配紅色絲襪出席活動後,引來媒體爭相報道,風頭直逼「新聞女王」佘詩曼。

前人曾經說過:沒有好新聞,也無壞新聞,重點是該新聞可引人關注;好、壞、正、負,轉眼無人問津,然而當事人名字及印象從此被深刻認識。

是次揀衫炒車,得益者:設計師David Koma。真係要多謝炎明熹嘅人氣及媒體關注,也要多謝協助炎明熹揀衫的Stylist。如果揀衫係炎自己主意,18歲藝高人膽大,具備實驗性精神。

被媒體追問評價炎明熹是次形象的設計師幾乎一致予以惡評;在下至劣,直接批評為「垃圾堆填區」⋯⋯點解?一直睇高一線炎明熹。

歌唱造藝高且年輕,外形條件好,五官輪廓精緻,前途無可限量,實力與偶像條件具備,多年難得一遇的明日之星。

今次揀衫撞車已非首次,近期接二連三才引起傳媒加倍關注;如果形象打造未夠成熟,合適戰衣仍未獲致,因而帶來惡評,影響觀眾視線,阻礙前途發展未免太可惜!

有好心媒體撐Gigi,羅列David Koma戰績;Beyoncé、Jennifer Lopez、Cara Delevingne、Kendall Janner、韓團Blackpink等等。

撐場若此,根本幫倒忙,情同阿邊個邊個都着嘅衫,阿邊個邊個食嘅嘢⋯⋯佢哋係阿邊個邊個,唔係炎明熹!依杖別人名氣,毫無深度。

Beyoncé係Beyoncé,Blackpink係Blackpink,哈囉、哈囉⋯⋯佢係炎明熹,獨立個體嚟㗎!

因為炎明熹,特別細究David Koma的作品,一個字:正!可惜Gigi揀錯衫,特意從同一系列,為小天后揀來另一套紅黑配搭的設計,相信媒體及群眾都不會太負評!

鄧達智

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類