筆泰沖動
筆泰沖動
筆泰沖動

胡慧沖 - 為個袋買盒曲奇 | 筆泰沖動

2024/03/01 01:38:39 網誌分類: 生活
01 Mar
        

  其實呢個係一個好荒謬嘅概念,但為咗安慰自己唯有咁諗。

  泰國曼谷嘅LV咖啡店千呼萬喚始出來,一位難求,小弟幾個禮拜前網上訂位,最快都要到4月中先至有位,Walk-in除非你真係咁好彩有死雞可以執到,但估計機會一定唔會高……

  不過咁唔代表唔可以入場參觀,雖然冇機會畀你就咁入去坐低食嘢,但部分食品可以外賣,而且如果你講到明話入去買外賣嘅話,店員都會好有禮貌,好細心帶你入去參觀講解。他們都有唔少曲奇餅、法式甜餅每天限量發售,包裝精美,大方得體,無論紙盒或鐵罐包裝都異常高雅,最重要係有LV大字同Logo。

  價錢方面最平七百幾銖,但更加吸引和令人滿足虛榮心的,就係竟然買盒曲奇都會送你一個經典啡黃色配藍帶的LV紙袋!唔再需要去舖頭買貴價名牌貨品,平平哋買盒曲奇餅都可以得到個LV手袋(手挽紙袋)!

  日後大家喺曼谷如果見到我拎住個LV紙袋,唔好以為我屋企有好多名貴LV時裝或包包,其實我只不過係買咗幾盒曲奇餅。

  呢鋪絕對係妹仔大過主人婆,但我相信對於部分朋友來講,儘管未能入去好好品嘗一頓下午茶食件餅歎杯茶,單買盒曲奇跟住攞個袋都可能覺得是值得的。
胡慧沖
 

  
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類