mattock
mattock
mattock

博 CY撐地產霸權

2012/07/03 08:12:28 網誌分類: 經濟
03 Jul
金手指:博 CY撐地產霸權

啱啱過去嘅星期日,回歸15周年兼特首換屆,點樣歌舞昇平 Believe in our dreams,都唔及40萬人遊行為大話精贈興咁搶鏡: CY一上台,果然團結咗香港市民。
睇 番歷來七一遊行人數紀錄,最厲害係03和04年嘅老董時期,分別有50萬同53萬人上街抗議,全因當年沙士疫潮之下百業蕭條,失業率最高達到8.7%,呢 啲大家記憶猶新,都唔使孫柏文多講。正如影帝發哥所講:搵食,係香港核心價值。

派糖實多過煲呔

香港人,最想都係自由自在咁搵食啫。 CY邊估到今時今日經濟暢旺,失業率只有3.2%之下,都有40萬人冒住暑熱上街,試問經濟同樓市若果有乜差池,上街人數仲唔突破老董紀錄?
CY 當初鋪路參選時落區鱝香港人呃民意,又話樓市過熱時會做嘢,仲會多建公屋加快輪候上樓時間,唔少中產都擔心樓市不穩影響經濟,但經過前日40萬人身體力行 表態,孫柏文相信 CY將會係地產霸權最大擁護者。點解?如果唔係,負資產重現,到時隨時40萬變100萬,咁 CY唔止要腳痛,仲要頭痛手痛全身包繃帶咁落台。
而一直撐 CY嘅二線地產商如恒隆(010)、瑞安(272)等,就當然係新地產霸權最佳之選。
美 國11月將會舉行總統大選,奧巴馬為角逐連任,坊間傾向預料聯儲局會推 QE3,刺激經濟為奧巴馬助選,你夠膽沽樓呢啲收息固定資產,隨時被挾到飛起,所以未來數月都冇可能隊冧樓市。孫柏文大膽估計,呢個羅湖版奧巴馬 CY,喺10月嘅首份施政報告,相信亦只可派糖,唯一可以做,就係派得比煲呔多。假戲假做嘅 CY,最終只會同奧巴馬一樣,空口話 Change,最後乜都 Change唔到!

孫柏文
獨立股評人
本欄逢周二、四刊出

回應 (10)
我要發表
mattock
mattock 2012/07/05 11:22:54 回覆

05/07/2012 10:38
【香港政情】麥齊光認曾和一公僕互租物業,鄧國威指若違規會跟進

《***通訊社5日專訊》發展局長麥齊光承認,他和另一名公務員在80年代,曾互相租
住對方的物業,然後向政府申領租金津貼。
麥齊光說,他當年在城市花園租住的物業,業主是一
名公務員,他自己之後在城市花園購買樓花作投資,並租給對方住,麥齊光認為做法無問題,不
涉及違規,符合公務員申請租金津貼的程序。
麥齊光強調,自己申請的租金津貼,是用來支付租金,在1988年升職後,入住公務員宿
舍,仍然有購買物業投資。
公務員事務局局長鄧國威認為,自己過去沒有接觸過這宗個案,一般來說,不會就任何個案
作出澄清,如果真的違規會跟進,而過去曾經有個案交由法庭處理,強調每名公務員有相同機制
去處理。(eh)

mattock
mattock 2012/07/05 07:43:24 回覆

還他清白

{#2012-06-30_082829.gif} {#2012-06-30_082649.gif} {#2012-06-30_083107.gif}

2012/07/04 22:26:23 回覆

mattock兄:大炮己由大話英開始車到D官,遲D就到公務員,再遲D就到各大小公司,最後到各階層的市民,不車大炮不可以生存,

強國由建國開始車到而家,不是己經全民一齊車了嗎?

道理就如排隊上車,有一個打尖,無人出聲,於是人人打尖,你堅持排隊,永遠上唔到車,最終都係要打尖才能逼上車,

香港而家尚好,可以排隊上車,遲D就唔知啦

mattock
mattock 2012/07/04 20:29:09 回覆
金手指:一注獨贏梁振英連任

http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20120329/16200656

 

金先生,您的一注獨贏輸硬。

mattock
mattock 2012/07/04 19:09:56 回覆

請看看貪污造假數強國的經濟寒暑表

 

 

又比較下紙老虎

2012/07/04 18:12:35 回覆

mattock兄:大炮遲早由強國車到來香港

不怪得你講:現金為上 {#icono0_1}

mattock
mattock 2012/07/04 18:08:21 回覆

"國內造假"

請聽聽誰車大炮!

港金融專家 質疑中共偽造GDP數據

 

經濟寒暑表最真啦!

看看最殘的歐洲,又比較下所謂經濟強國。

 

2012/07/03 19:40:04 回覆

多謝mattock兄的提醒,我今年基本上都很少買賣股票

請你不要謙虛,多多提醒我,我相信你一定是個高手

唉!//共產黨國家,相信講大話是正當的//

mattock
mattock 2012/07/03 16:27:43 回覆

海笑姐姐,以小弟的愚看,暫時的環境不是投資的時機,保持現金好些。

2012/07/03 14:36:13 回覆

所以,買股都要棄新地,捧恒隆,避政治風險,

除非新地有轉機 {#icono0_1}

user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2014/12/27

 祝聖誕快樂,新年進步,身體健康

mattock
mattock 2014/09/09

相信大家都應明白香港樓市狂漲的原因! {#201208122141403705_600w.gif}

mattock
mattock 2014/09/09
【林奮強訪問】剛性需求強 「樓價冇得跌」

對於本港樓市前景,智庫組織「香港黃金五十」創辦人林奮強接受雜誌專訪時,更是大力唱好,大膽預期樓價不會跌,主要是住宅剛性需求仍強勁。

他表示:「現在樓市已沒有投資者,更沒有海外投資者,只有首次置業人士,樓市仍在升,即是說住宅的剛性需求好勁。」

另一方面,林奮強指出,香港經濟呈結構性增長。過去4年,當佔全世界GDP逾6成國家的經濟紛紛向下走時,期間香港經濟卻經歷結構性增長。

息口走勢方面,林奮強表示:「我看不到全世界10、20年後,息口跟現在相差好遠,我相信會跟現在差不多,其實你看10年債券息率,已告訴你無息加。」

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20140908/52878682

mattock
mattock 2014/08/24

金龍兄晚安,謝謝到訪,很明顯今次的狂升是"政府放寬了雙倍印花稅的換樓期 限"而起,到底正苦玩把戲,或正苦被玩,最後香港窮人是大輸家。

始終都是689害死香港人。