Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

工廠大廈裡的Vintage Cafe

2015/11/02 21:38:24 網誌分類: 飲食
02 Nov

今天星期日放假,下午約了一班久未聚頭的朋友一起食個Tea,順便了解下彼此近況。當大家商量定下在觀塘相聚時,我們便著手在網上搜尋一下有什麼聚腳點,偶然發現一間幾特別的Cafe,逐一齊去試吓……

此Cafe藏身於巧明街的工廠大廈裡面,連大廈入口都隱蔽過人,隱藏於小巷裡面,但如果大家因為地點或入口欠佳而唔再去探索的話,那可能會係你嘅損失……因上到Cafe裡面嘅Vintage裝飾和格調,將令你嘅印象徹底改觀。

乘搭舊式工廈的拉閘貨Lift上到5樓,推門而入已見到佔地幾千呎嘅空間,一行簡潔寬大嘅Open Kitchen,另一邊放滿簡約懷舊,琳瑯滿目嘅衣飾傢品,集Cafe,皮革飾物潮店及手作工作室於一身,四周充斥著復古工業風嘅佈置同擺設,忽爾好像回到了美國西部時代的小店。想不到的是雖然在星期日身處觀塘工業大廈裡,人流居然是絡繹不絕,我們需要等上30分鐘左右才有位。剛坐低,那張餐桌已令我眼前一亮---是一張由古舊船木造成的大門,翻新而成的木桌,懷舊味十足,我深深欣賞這張餐桌的手工及創意!而當待應遞上Menu給我時,又是另一份驚喜…居然是一本厚厚的古舊書本,Menu夾在中間,果然諗頭十足!

 

我們一行人叫了3個lunch set,分別是粉色伏特加長通粉配意大利腸蓉,蛋沙律焗薯仔配田園沙律及菠菜煙三文魚薄餅,而今日餐湯為周打海鮮忌廉湯。

周打海鮮忌廉湯

應該真係用海鮮加忌廉餚製而成,飲落順滑creamy,不是一般餐廳用罐頭湯,連忌廉塊狀物都未煮溶嘅行貨。

粉色伏特加長通粉配意大利腸蓉

長通粉煮得煙韌彈牙,每條長通粉都充分被汁液包裹著,味道偏向少少甜甜地creamy似白汁,加上意大利腸蓉嘅咸味,調得剛剛好,而個汁雖然話有伏特加喺裡面,但完全感受唔到伏特加酒嘅辛辣,只是口裡有一點點麻,同時亦減輕了一般白汁的膩口感覺。

蛋沙律焗薯仔配田園沙律

田園沙律配上油醋汁,尚算新鮮爽口,焗薯亦充分加了牛油焗製,酥香軟糯;唯一敗筆係蛋沙律裡面蛋嘅份量不足,我幾乎完全食唔到蛋粒,只是食到一大份甜酸嘅沙律醬同芝士,令到成個焗薯變得膩滯非常。

菠菜煙三文魚薄餅

細Size Pizza上放上煙三文魚焗製,面頭再舖上新鮮Baby Spinach,論口味算是清新,味道亦適中,唯pizza嘅批底有點兩頭唔到岸,如果當是厚批,佢嘅口感唔夠軟綿,當是薄批的話,又唔夠crispy,個人覺得只是一般。

綜合來說,食物水準是有改善空間,但亦算是用心之作,加上咁特色寬敞嘅環境佈置,不失為一處渡過懶洋洋下午,三五知己聊天的好去處,我亦相信下次有時間去開觀塘區的話,我都會再嚟hea一下。



原文連結: 工廠大廈裡的Vintage Cafe
更多資訊,盡在: 古家私房菜
Facebook: https://www.facebook.com/myplayground2015 

回應 (0)
我要發表
user