陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

BANKER個個氣管炎

2016/04/11 16:18:54 網誌分類: 經濟
11 Apr
        過去一個星期有單表面睇係國際新聞,實際都係財經新聞的大消息,就係全世界第四大的離岸金融管理公司莫薩克·馮賽卡律師事務所出事,它保有牽涉到過去46年以來全球140個政治人物開設離岸公司的秘密資料外洩。當中有12名在任與前任國家領導人或其親屬涉事,除了俄羅斯總統普京的親信、中國國家主席習近平姐夫、英國首相大衛·卡梅倫的父親外,亦有提及烏克蘭總統彼德·波羅申科、冰島總理古恩勞格松(SigmundurGunnlaugsson)等,以及前埃及總統穆巴拉克、利比亞已故領導人卡達菲、敍利亞總統阿薩德等,還有大批著名藝人等。有中環茶友睇完,反應係「咦,點解無乜重量級美國政客嘅」。

        索羅斯政治發燒友

        懷疑歸懷疑,大家都只能夠靠估,但同樣係以爆料見稱的維基解密,其後就指洩密件的ICIJ,幕後推手是有組織犯罪和腐化曝光計劃(OCCRP)。OCCRP是由美國國際開發署(USAID)和索羅斯基金資助,專門為打擊俄國而成立。ICIJ打着言論自由、新聞自由的旗幟,發表該份報告,但當維基解密要求ICIJ公開所有密件,讓公眾檢索後,ICIJ卻拒絕。

        索羅斯係金融界鼎鼎大名,佢除咗炒嘢叻外,仲係一名政治發燒友,曾成立基金推動東歐政治解體。有人話索羅斯主張資本主義,華爾街就係表現資本主義最高象徵的場地。佢豪擲銀彈推動政治改革,有人懷疑內有私心,希望藉此令全球金融一體化,在開放和資金自由流動下,令做金融狙擊手嘅佢更加如魚得水。不過,更貼切的睇法可能係,佢已經分唔清意識形態同搵銀之間的界線,好多時佢係一石二鳥,透過各種手段搞出天翻地覆的時間,既推動咗自己的政治理想,同時藉變身金融HITMAN大賺一筆,呢個亦係點解舊年人民幣匯價大幅波動時,內地政府一度對佢高度戒備的原因。

        有人問我「巴拿馬文件」對於全球股市會有甚麼影響?我係網誌講過,開設離岸公司同戶口,好多人主要都要通過銀行去搞,所以好多國家,特別係西方民主國家都會對銀行加強監管,美國政府一向對美國人避稅睇得特別緊,所以唔單止會加強美國銀行的監管,即使在美國有業務的海外銀行都會受到影響。「巴拿馬文件」顯示有多家歐洲銀行的子公司特別活躍於開設那些離岸戶口,據聞美國執法人員正調查這些海外銀行有無違反美國法律,查出有事一定會處以巨額罰款甚至採取制裁。由於銀行參與涉嫌有走私漏稅活動,將提供藉口畀政客增加對銀行的監管條例,甚至建議增加對富人的徵稅。

        匯豐屋漏偏逢連夜雨

        咁啱美國銀行及歐洲銀行在「巴拿馬文件」公開以後,連日表現又真係唔係幾得,上周匯豐曾插落今年低位(45.8元),中環茶友話,匯豐腳仔軟,同摩根士丹利發表驚嚇目標價關係似乎大啲喎。摩笛呢次追魂,將目標價由51元降至45元,評級為「減持」。最震撼嘅係佢話,如果全球經濟增長放緩,中國經濟硬着陸及盈利停止增長,匯控最壞的情況,可能會跌番去2009年供股價的28元!我就覺得兩者互有表裏關係,銀行監管嚴過氣管炎,搞到BANKER個個氣咳無碇唞,今次巴拿馬事件手尾可以好長,最驚係爆完一間,會唔會仲有下一間,美歐國家係咁打擊金融違規,銀行做生意賺錢,賺埋賺埋都唔夠一鋪罰款,所以有銀行家講起呢次事件,佢瞪大雙眼同我講,我無買銀行股好耐啦,乜你唔知咩!

        傢俬靚木價值連城

        投資市場搵食難,好多財主講消費好過搵股炒。因為消費貴極有數計,炒股輸錢仲加「甘」!

        消費要有品味,有時都要有窿路。中環茶友話,早幾日有人介紹佢識個英國傢俬大師MarkBoddington,都令佢增加見聞。呢個專做精品傢俬的英國大師,問寶號叫SilverliningFurniture主席MarkBoddington,佢創辦三十多年來專攻超豪華家具,特別擅長為豪宅、大屋、遊艇和私人飛機度身設計精緻家具,目標為富裕而有品味的人士提供指定服務。

        Mark哥服務嘅有錢人物業遍佈不同地方,同時在歐洲地區訂製遊艇,佢要經常周遊列國。

        講到多年做傢俬經歷,佢話最難忘係有個俄羅斯富豪,神神秘秘咁用私人飛機車佢去祖家,睇啱後豪擲巨款叫佢幫手設計傢俬,Mark哥自言佢當時面露難色,因為佢多年宗旨,係要為識欣賞嘅人服務,就算想幫襯都唔可以咁土豪?

        英國大師為知己者服務

        Mark哥仲即場騷咗雷射切割嘅靚木面板俾茶友欣賞,有款用人手鑲嵌金線,睇落手工真係唔錯。不過,最入心嘅係佢話入行多年,睇住靚木買少見少,價格係咁爆上,係好有價值嘅投資,聽到近排大歎無股好炒嘅茶友,即時心癢難搔想入番幾球貨!

        陸羽仁

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類