新聞故事
新聞故事
新聞故事

傳達作曲家思想 「怕醜女」奏響鋼琴夢

2016/04/22 08:41:08 網誌分類: 生活
22 Apr
        鋼琴少女城市中有不少默默耕耘的追夢者,年僅二十四歲的鋼琴少女張予心就是其中之一,為圓音樂夢,她遠赴英國學藝,成為知名鋼琴家小川典子的學生,又在藝術世界中大開眼界,早前在香港及日本完成演奏,由從前的「怕醜女」踏向世界演奏舞台。追夢或許都如此,她說:「Followyourheart,就算有好多唔同困難,但你都係清楚知道你係做緊你鐘意做嘅嘢,就值得你去追夢。」記者麥凱淇攝影梁文輝

        「音樂係一個你可以不停進步,一路有得開學嘅嘢,永遠都唔會覺得原地踏步,永遠都有新嘅嘢可以discover(發現)。」談起鋼琴,張予心(Stephanie)的眼睛閃閃發光,年僅二十四歲的她說,已經認定了鋼琴人生,有一個音樂夢想,就是成為作曲家的「一條橋」,「我好似一條橋咁,將作曲家想表達嘅由啲紙、啲譜度,做到畀觀眾聽,好希望可以將我enjoy音樂嘅感覺,同觀眾分享。」

        爸媽做觀眾激發勇氣

        為追逐演奏夢,Stephanie在○六年於拔萃女書院完成中三後,便負笈英國,現時在倫敦市政廳音樂及戲劇學院攻讀音樂碩士,本月先後在香港及日本舉行首個個人公開鋼琴演奏,初嚐夢想的成果。她說,每次演奏都是新鮮的體會,極富挑戰性。「音樂係unpredictable(不能預測),預備一個表演好似運動員去奧運,咁多年嘅training就係嗰一刻,為咗嗰幾秒。」

        Stephanie在台上揮灑自如,原來她曾經是「怕醜女」,怕跟陌生人接觸,幸得父母和老師做觀眾,才愈彈愈好。她說:「細個參加校際音樂比賽,準備好晒,報咗名,但臨時好緊張,最後退出比賽……我覺得要表演多啲,平時搵朋友聽自己彈琴,細個嘅鋼琴老師會安排非正式的表演,叫屋企人坐喺梳化度聽我彈琴。」

        與鋼琴結緣,Stephanie說是自小就潛移默化,小時候家中播古典音樂,三歲開始學彈琴,對她來說彈琴是很自然的事,「細個都無諗過放棄,一路都好鐘意音樂」,不少人呻練琴辛苦,她說每日練習六至八小時,不覺辛苦,「好似做運動咁,都會彈到攰,不過唔會唔想練。」

        倫敦學藝師從名鋼琴家

        立志成為演奏家,她說是在英國讀書一次機緣巧合,「由細到大都學琴無停過,一路以來當興趣發展,但中六嗰年喺英國,彈琴老師叫我參加比賽,拎咗第二名,加上跟咗好幾個好好嘅老師,佢哋鼓勵,令我覺得好似多一個機會(在這方面發展)。」

        在英國學音樂,讓她學藝於知名鋼琴家小川典子門下,又開啟了藝術的花花世界,她說:「倫敦每日都有好多唔同表演,唔止古典音樂,好多唔同artform,有時唔係聽鋼琴,有時去睇Orchestra(管弦樂)、芭蕾舞,令我諗起某時期嘅社會係點,體會到某時期的音樂及作曲家嘅音樂。」

        演奏結束,Stephanie再返英國默默耕耘,她寄語在音樂路追夢的同路人,「好多嘢唔係即刻睇到成果,可能會覺得點解練咗咁多仲係彈唔到,係好需要去pushforward(向前推進),去堅持。」

        
■Stephanie早前在香港聖約翰座堂表演鋼琴獨奏,大獲好評。
■Stephanie早前在香港聖約翰座堂表演鋼琴獨奏,大獲好評。
■鋼琴少女張予心夢想成為鋼琴演奏家,將音樂的美帶給觀眾。
■鋼琴少女張予心夢想成為鋼琴演奏家,將音樂的美帶給觀眾。
回應 (0)
我要發表
user