新聞故事
新聞故事
新聞故事

搞洗衫app食腦又食力 太子爺創業 不靠父幹

2016/09/15 08:41:06 網誌分類: 生活
15 Sep
        潮語有云「成功靠父幹」,但偏偏有富家子棄家族生意,辛苦儲錢創業,一腳踢做「洗衫仔」。八十後Kelvin看準洗衫有市場,與朋友開發洗衫app,提供一站式洗衫服務。原本可以輕輕鬆鬆繼承父業,他卻為創業,曾到洗衣工場打工,坦言好辛苦,只因不想營營役役,希望做一件屬於自己的事。記者麥凱淇

        「直至?家都有呢種感覺,到底係咪應該咁做?係咪有條簡單啲嘅路,無論返屋企做嘢,又或出去搵份工,如果單純為錢,就唔創業,搵錢有好多途徑,真係有個諗法,想做屬於自己嘅嘢!」Kelvin說,他今年初與朋友創辦網上洗衫平台「BONI」,可預約上門收集污糟衫,洗乾淨後上門歸還,看準一站式服務方便繁忙都市人。

        自言出身小康之家的Kelvin,原本可繼承家族生意,但他卻不想「成功靠父幹」:「好好彩無經濟包袱,咁問自己係咪要做啲嘢,insteadof(代替)走一條好簡單嘅路」。他畢業後曾做過白領,但穩定的工作模式令他更希望創業,尋找「存在感」:「真係好苦悶,無乜存在感,日日都係咁返工,但我自己做一樣嘢,雖然辛苦,但有價值,亦都係因為咁,我想做洗衫,呢樣嘢每個人都需要,大家都有用,好似做緊一樣嘢幫到世界。」

        談到洗衫app的由來,Kelvin指意念源於不方便的洗衫經驗:「有次冬天去完旅行,好多褸要拎去洗,但袋衫放咗喺度好耐都無拎,唔係唔想拎,永遠放工返嚟洗衫舖就收咗,出街又唔知舖頭有無開,於是就諗,有無啲嘢可以做呢?」

        扮中五畢業應徵洗衫工場

        為了創業,Kelvin展開四五個月的「臥底生涯」,扮中五畢業應徵「洗衫仔」。他憶述在各大洗衫工場及運輸公司吸取經驗:「原來根本無人入行,其實洗衫好辛苦,工場好熱,尤其乾衣,有蒸氣、化學物料,唔好話夏天,冬天都好熱,啲衫幾污糟都要洗……做運輸嘅,朝早六點幾出車,返到夜晚八點。」

        「辛苦唔緊要,最難頂覺得自己點解咁辛苦,自己做老闆唔係一件開心事,做完我先知,當你成功又會諗緊聽日會唔會失敗呢,你話後唔後悔創業?唔後悔嘅,但辛苦過打工好多!」

        但他說當「臥底」好值得,除了熟悉行情,他更明白行業存有缺點:「洗衫唔同區域唔同價,洗件皮褸,普通地方可能二三百,但中環可以收千八蚊……洗衫係海鮮價,有牌子嘅褸又唔同價錢……我哋(平台)就統一價錢。」

        「BONI」今年初試業,Kelvin說反應不俗,換季時更做到不停手,他又重拾「送貨仔」生涯,親自送貨。他勉勵創業同路人,最緊要是堅持,笑言「最大壓力係要同人交代,面子問題,如果試過真係行唔通,無人會怪你,但一開始遇到困難或辛苦就放棄,咁就唔啱!」

        
■BONI今年初開業,提供一站式洗衫服務。
■BONI今年初開業,提供一站式洗衫服務。
■BONI創辦人Kelvin。
■BONI創辦人Kelvin。
■洗衫app BONI提供網上預約服務。
■洗衫app BONI提供網上預約服務。
回應 (0)
我要發表
user