新聞故事
新聞故事
新聞故事

高唱我歌 年輕音樂人堅持追夢 拒做打工喪屍

2016/10/28 08:41:18 網誌分類: 生活
28 Oct
        在商業掛帥的香港,成功方程式來來去去只得幾條,年輕人追逐音樂夢,彷彿是初生之犢,被視為不切實際。偏偏幾名來自本地音樂品牌JLMusic的歌手,因為愛音樂,離開大學,投身社會,工作疲累但仍不放棄夢想。這班歌手中,有人朝早返工,夜晚唱歌:「唔想返工放工,十年後變打工喪屍呀!」也有人全職耕耘:「有得揀,都係想揀自己鍾意嘅嘢!」

        「我讀書唔係太叻,唱歌畀到我滿足感,好鍾意唱歌,係街頭busking(表演)可以帶歡樂畀人,busking唔需要特定平台,可以畀人欣賞,接觸到唔同嘅人,見到唔同畫面。」二十歲的黃進林(Michael),剛成為全職音樂人,他除表演工作外,堅持每月幾次走到街頭唱歌,八月才到澳洲街頭完成演唱。

        他說,音樂夢來自初中的音樂堂,「Miss叫我唱歌,發現原來自己唱歌OK,愈唱愈有興趣」,去年因緣際會下認識JLMusic發起人JL,加入成為JLMusic一份子。

        爭取表演機會創作更多歌曲

        他今年演藝學院畢業後,決定做全職音樂人,尋找自己的音樂路,有時迷失,但堅決向前走,「迷失一定有,𠵱家多咗咁多時間,我又唔可以畀自己退落去……出咗嚟做嘢唔係太多job(工作),會諗自己係咪真係唱得好。」他說,未來會爭取更多表演機會,創作更多歌。

        有人全職做音樂,有人工作、夢想兩邊走。二十四歲的趙嘉愉是工程師,在不少晚上,她加班後往工作室練歌,夜深了便搭的士返家,她笑言:「有人話我好癲,我會話係貼錢買音樂享受。」

        她說,不能放棄音樂,「呢一刻我堅持到嘅原因係,我唔想我嘅生活好似典型打工仔生活,返工放工返屋企hea……我唔𠵱家做,你十年後叫我做就好難,十年後我都三十幾歲啦,唔排除我做咗十年嘢後,人生就會變成典型打工仔喪屍,我唔知我會唔會變喪屍呀,但至少我呢一刻未變。」

        JLMusic連繫一班音樂人的堅持,發起人JL說,緣起是四年前大學畢業的他,與師弟妹建立音樂品牌,為了延續對音樂的喜愛。他於去年八月全職經營這品牌,「雖然自己唔係非常年輕,但有得選擇時,有能力選擇時,就應該去選擇自己鐘意做嘅嘢。」

        經營音樂品牌是冒險

        他說,在香港經營音樂品牌,難在心態,「係有冒險成份,因為係香港做音樂工業,其實無人答到你可以幾快成功、有幾成功,其實我哋做好多嘢未必會好多人欣賞,甚至未必好多人知,但如果你問自己,嗰樣嘢係你人生係有價值有意義,咁咪去做囉!」

        記者麥凱淇攝影林金展

        粵唱粵愛(二之二)

        
■剛成為全職音樂人的Michael,全情投入為音樂表演而奮鬥。
■剛成為全職音樂人的Michael,全情投入為音樂表演而奮鬥。
■Michael定期走到街頭演唱,又不斷爭取表演機會。
■Michael定期走到街頭演唱,又不斷爭取表演機會。
■工程師嘉愉說,雖然工作辛苦,但享受在舞台的片刻,不想放棄音樂。
■工程師嘉愉說,雖然工作辛苦,但享受在舞台的片刻,不想放棄音樂。
回應 (0)
我要發表
user