陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

科技新股熱火上加油

2017/10/30 10:11:47 網誌分類: 經濟
30 Oct
        十月份即將過去,外圍不但沒有股災,指數還迭創新高。港股觀望內地十九大會議,資金入市不活躍,特別係內地資金缺乏動作,變成人升我呆,臨近期指結算日前夕,恒指上周五先借內銀股反彈236點。以全周計,恒指累積下跌48點;國指累積上揚85點。

        美國三大龍頭齊齊爆升

        美股上周五則造好,杜指收市報23434點,升33點;納斯達克指數收市報6701點,勁升144點;標普500指數收市報2560點,升3點。美國牛氣未減,繼參院後,美國國會眾議院周四通過新年度預算,為減稅鋪路;加上美國上季國內經濟增長(GDP)增長3%,較次季的3.1%略為放緩,但仍勝預期,美匯上周五升至3個月新高,曾見95.15,令美股牛氣續勁。

        美國科技股氣勢如虹,大股如亞馬遜、谷歌母企Alphabet,以及微軟上季盈利和營業額均遠勝預期,刺激3間公司股價上周五早段急升,納指跟隨漲逾1%,再創歷史新高之餘,仲拋離其他大股。亞馬遜截至今年9月底止,季度純利2.56億美元(約20億港元),較去年度同期增1.6%;每股賺52美仙,遠高於市場預期的3美仙。營業額437億美元,按年增34%,當中雲計算部門AWS營業收入45.1億美元。消息刺激股價曾漲逾11%至1079.68美元,創辦人貝索斯身家單日增近70億美元,達902億美元,再度超過蓋茲重奪全球首富寶座。

        另外,Alphabet上季純利67.3億美元,按年增33%;每股賺9.57美元,勝預期。期內營業額278億美元,增24%,主要受惠谷歌手機搜尋廣告。至於雲計算、應用程式和硬件銷售收入則升40%。傳統科技股微軟上季純利則為65.8億美元,增長16%,每股賺85美仙;營業額245億美元,增12%,都勝預期。微軟表示,上季的商業雲計算業務收入達到50億美元,增長56%;其中,Azure收入更升90%。微軟股價早段升7.8%,報84.9美元,同創新高。蓋茲身家亦增約5.5億美元至885億美元。至於Alphabet早段曾見1033.89美元,升4.28%。

        三大科技股大升,刺激納指升勢一枝獨秀,對近日本港嘅科股新股熱相信會起火上加油嘅效果。

        睇準大勢食到盡

        市場近日焦點係上市嘅科網股,招緊股嘅閱文(772)起晒哄,仲有今個星期好可能登場嘅雷蛇,都吸引唔少人嘅興趣,加埋半新股嘅眾安(6060)同原有嘅股王騰訊(700),都各有賣點同缺點。陸羽仁最近同位已退下火線、岸上逍遙嘅政經猛人傾偈,佢手頭有好平買番嚟嘅騰訊,亦有啲手機股。講到咁多人買閱文,咁跟唔跟得過呢?佢話咁多人買自然跟得過,不過最緊要係買咗唔好放。

        政經猛人自爆佢嘅買股心法,佢話自己從來唔睇研究分析,總之身邊老友叫佢買乜佢就買,買咗就唔放,結果賺到盤滿砵滿。猛人講到賺錢話咁易,但諗真係有道理。首先,佢有得天獨厚嘅條件,就係身為猛人,自然識得好多有料之人,而且多數都唔敢放流料點佢;二係佢雖然唔睇個股分析,但識得睇準大趨勢,夠膽長揸好股唔放;三係股市過去幾年基本上好景,佢呢種有買無賣嘅牛市投資法食正個浪,所以唔使搞咁多都賺到笑。因為咁,所以講起科網股,仲會叫人唔使揀,總之最緊要係買完唔好放。

        北水炒眾安另有算盤

        好似猛人咁投資,唔係人人有條件賺錢,但有樣嘢值得學嘅,就係如果買到好股,就要揸耐啲,希望食得盡啲。至於幾隻科網股,騰訊係龍頭股,有人擔心佢拆咗閱文會分散咗市場資金,加上佢已經好重磅,唔容易再大升。但不要忘記的是,騰訊本身仲有好多優質資產,當中特別係微信嘅價值仲未完全發揮,就算佢未來升幅會放緩,至少都有件法寶傍身。

        至於掛牌後曾經熱炒嘅眾安,基本質素似乎最弱。有研究呢樣新股嘅中環茶友話,眾安搞網上保險,真正嘅考驗仲未出現。佢搞嘅網上保險細眉細眼,好似壽險呢啲利錢深嘅生意係咪唔使經紀可以做到,仲要經過驗證。同時,壽險呢啲肥肉,現時已經有唔少大公司,包括巨型國企食緊,佢哋似乎唔會任人用網保去搶食,所以上星期傳出中保監質疑佢嘅經營手法,股價即時大插,就算跟住個市周五彈番,佢都無乜神氣。

        茶友話,炒眾安基本上唔可以炒佢短期嘅盈利前景,現時炒佢嘅好多係北水。北水近年一個玩法,就係大炒呢啲半新股,夾到佢嘅市值可以入到指數。當佢到入到指數同埋發衍生工具,咁基金就焗住追貨。北水恃住自己銀彈足,擺明就係咁夾啲基金,一到股份入指數,就係佢哋派貨之時嘞。一個例子係佢哋先前炒隻美圖(1357),都可以憑空夾上。美國坐擁億計嘅客戶,但未賺錢已經上市兼炒作一輪。直至最近,公司開始利用展示化妝前、化妝後嘅美圖功能,希望賺取化妝品公司嘅廣告錢,但北水早係呢樣嘢出現之前,已經夾到佢嘭嘭聲。

        雷蛇趕上不避強者

        最後講吓電競設備商雷蛇(Razer),外電話佢計劃本周三在港啟動首次公開招股,集資最多5.5億美元。雷蛇香港招股參考價每股介乎2.93元至4元,股份已獲基石投資者承諾認購約11.7億港元,新加坡政府投資公司(GIC)將認購約1.56億港元。雷蛇曾於2014年於美國尋求上市,惟因市況問題暫停,現時改為來港上市。雷蛇號稱綜合軟、硬件及電競服務的生態系統,不過,主要收入仍然來自賣硬件,但由於市場憧憬佢將來會發展電競賽事,令股份多咗概念。如果佢周初招股,反映佢唔避開強者招股嘅風頭,可能另有打算。投資者若然無留番後備資金,咁就可能無得博呢一轉嘞。

        岳少幫旅發局揸旗何妨超過六年

        旅發局上個星期開始美酒美食節。今年財爺都去捧場,主場嘅旅發局主席林建岳當然高興。

        開幕當晚的晚宴,有兩位中環茶友應邀出席。今年晚宴美食安排,其中包括請咗CoboHouseby2am的甜品師、有新加坡甜點皇后之稱嘅JaniceWong嚟助陣。連續兩年成為亞洲最佳甜品師嘅Janice,即席示範製作士多啤梨意大利奶酪,特別之處係配料可以自由組合,寓意突出香港創新多元性格。這個冰凍甜品入口酸甜,在飽嚐美食後再試特別醒胃。

        旅發局最近執過位,搵咗立法會主席梁君彥嘅公子梁宏正做成員。講起執位,岳少做呢個位已經有幾年,根據政府嘅規定,通常一個公職做六年就要換人,佢應該做到2019年。

        梁君彥公子入局

        不過,岳少本身做生意,又搞開電影娛槳,加上自己識飲識食,所以上任後都做得好投入,仲帶來咗好多新構思,所以局內局外都覺得,明年差唔多夠鐘考慮換人時,係咪可以考慮俾佢做多幾年呢?

        陸羽仁

        
回應 (6)
我要發表
Yan
Yan 2017/11/06 06:51:59 回覆

http://pop.stheadline.com/content.php?vid=66622&cat=d

Yan
Yan 2017/11/05 11:05:42 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2558846-最後一段改變「半生積蓄」

Yan
Yan 2017/11/01 19:54:21 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2552754-細有細黑-大有大黑

Yan
Yan 2017/10/31 20:01:59 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2549843-從「海選」失敗,看到中國要走自己的路

2017/10/30 23:07:14 回覆

20171030要捱得住震倉

又是上周四, 內銀去到波段低位: 建行是50天線,中行20周線....工行則是20天線以下的多重底。
很僥倖地...小貓的確在周四ALL IN了, 雖然是在中午相對高位追的貨, 比尾市買貴了很多。
周五隨著建行業績公佈, 內銀全線回升, 賺了少許。

有人賺到錢, 自然有人蝕了錢, 周四走勢上的確有轉勢的風險,
應該說, 若看一年的上升軌, 周四是尚未跌到上升軌的底部, 所以有些人貪心想沽出得在底部買返, 但卻錯過了周五的回升。
的確有時候, 這種短線投機是能夠成功的, 但這次就被夾了。
至於怎做到周四入市...講真, 我個日入完都好驚...特別係尾市係咁跌...好在建行業績好姐, 如果唔係...
所以短線真係要量力而為。

長線而言, 只要內銀仍然維持今年的上升軌, 大家可以繼續登高遠足, 玩風筝。

恒指守住27900就別亂走, 坐定定等過年吧

Yan
Yan 2017/10/30 22:41:06 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2546967-香港中坡毒-無地好難跟

user

網誌分類