陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

有水唔抽會後悔

2017/11/06 08:42:09 網誌分類: 經濟
06 Nov
        上星期市場焦點落在科網新股熱潮上,其他消息受到注意較少。長實集團(1113)宣佈以402億元的高價出售中環中心,都沒有太多的討論,其他像美國政府委任現任理事鮑威爾接任耶倫,更被當作不是新聞的新聞。大市喺新股凍結資金下,全周恒指累積上升164點;國指則累積下跌41點。美股就繼續由科技股帶動向好,三大指數皆創收市新高,杜瓊斯指數及標準普爾指數連升八星期,創2013年11月以來最長上升周數。標普500指數收升7.99點,升幅0.31%,報2587.84點。杜瓊斯工業平均指數收升22.93點,升幅0.10%,報23539.19點。納斯達克綜合指數收升49.49點,升幅0.74%,報6764.44點。蘋果業績理想,股價大升,市值一度突破9000億美元。

        賣大廈長實套巨款

        股票市場跟紅頂白,着重短線消息不令人奇怪。閱文(772)集團上市有得炒,大家自然起哄,長實賣中環中心,地產股水波不興,公眾關注就下降,畢竟有能力炒寫字樓者始終是極少數有銀之人也。不過,有中環茶友話,長實是本港龍頭地產商,一舉一動曾經好矚目,呢次賣出重大物業,點都有啲嘢值得留意。

        呢次中環中心賣出,長實股價反應唔大,主要係消息傳咗差唔多成年,成交價由300億一直加上去,呢次交易作價402億元,以約122萬方呎計,呎價約3.3萬元,而且呢個價仲唔包大廈的命名權。有消息買家考慮會拆售,呎價介乎3.5萬元至5.6萬元。從交易細節安排,雙方會以六個月完成交易,咁即係話如果買家可以係呢段時間拆售,咁樣過一過手就可以賺一筆。

        長實係大企業,當然唔會鼓勵炒風,佢俾咁長成交期買家去完成交易,主要係成交價唔平,涉及總金額唔少,要籌組融資都要相當時間。睇番海航早前買啟德地皮,事後都被金管局照肺。中環中心雖然係商用物業,但無人保證如果炒風熾烈嘅話,金管局會唔會關注。中環近日的物業成交,最矚目當然係美利道停車場以近五萬元一呎成交,仲有就係啱啱市建局嘅重建項目,中環中心成交價同呢啲項目嘅價錢比有啲折讓,但唔好忘記中環中心拆散咗業權,價值會打啲折扣,加上本身落成咗一段時間,所以接貨買家點樣造成個勢吸引下一手,都幾考功夫㗎。

        呢次長實高價沽貨,有人關心管理層係咪睇淡後市。正常嚟講,長實係地產公司,只要有人肯俾得起錢,手頭物業都會考慮出售。至於係咪睇淡後市,而家地價咁貴,外圍又開始縮表,下個月美國有可能加息,對樓價照計好難睇得好好。長實係過去幾年,基本上買地唔多,反映佢哋對高價投地有保留,集團手頭仲有唔少農地,而家政府傾農地補地價似乎容易咗,估計未來佢哋高價投地嘅興趣依然唔大,呢單交易賺咗過百億元,小股東當然關心會唔會派吓特別息啦。

        獨角獸估值偏高

        茶友話,好似長實出售大型商廈套現。其實最近科網公司紛紛上市,可能都同佢哋擔心銀根漸漸收緊有關。過去十年,各國政府大力泵水,搞到通街都係平錢,好多創科公司都輕易可以融到大筆資金,不少初創企業未曾點樣賺到錢,就宣稱成為身價達到10億美元嘅獨角獸,所以最近都有批評,出嚟話好多獨角獸公司估值偏高,獨角獸估值貴,照計科網新股都唔會平。

        呢排華爾街科網股狂升,開始有啲2000年科網股熱潮嘅味道。當年好多巨型科網股無穩住股票有價抽水集資,事後都大呻老襯,個別仲因為無集資又燒錢快而倒閉收場,所以而家科網股估值咁高,點解唔上市集吓資呢?從呢個角度睇,炒科網股最實際都係當自己係投機者,唔好太過諗得長線。

        科網股抽水,呢排最勇嘅都係騰訊(700),佢有份嘅眾安(6060)先上市,跟住到閱文,下個星期又傳佢有股權嘅易鑫會上市,跟住有音樂業務,最新外電仲引述消息,話騰訊有份投資的荷里活製片商STXEntertainment,已聘請高盛及摩根大通,就來港上市事宜提供顧問服務,計劃最快明年首季IPO,或集資約5億美元,估值或介乎25億至45億美元。

        騰訊動作多多谷高股價

        騰訊消息多多,摩根士丹利上周就唱響摩笛,上調佢嘅目標價,由370元上調至420元。大摩唱好嘅理由係,騰訊第三季遊戲收入將再創紀錄,由「王者榮耀」及其他主要遊戲推動,該行預測第三季遊戲收入按年升40%,及按季升7%,其中流動遊戲收入達創紀錄的170億元人民幣,按年升72%,按季升15%。該行亦看好其廣告收益,估計第三季廣告收入達112億元人民幣,按年升50%,及按季升10%。此外,預期騰訊也將因眾安保險(6060)上市錄得一次過收益。420元目標價為2018市盈率39倍,該行訂定最「牛」目標價526元,為2018市盈率47倍,最「熊」價259元,為2018年市盈率29倍,摩笛從來都係亂咁吹,跟佢炒無所謂,最緊要係唔好太認真!

        維港泳明年喺新世界名廈登陸?

        早兩日中環茶友坐埋,有人手背有個黑印,座中人問起,原來係游完維港泳嘅號碼痕未褪。

        改由灣仔游去尖沙咀

        維港泳今年渡海路線由過去鯉魚門到鯉景灣,改為尖沙咀到灣仔,現今路線與昔日同樣由尖沙咀到灣仔相比已經因為填海大為縮短,較鯉魚門路線亦短近五百米,差不多等如少游三分之二路程。茶友游完話路程好輕鬆,早前佢應該係海中間影吓相,兜吓圈,因為係維港暢泳機會始終唔多。

        喺尖沙咀落水同鯉魚門落水,最大分別係新線可以睇到兩岸唔同嘅名廈。今年有人教路話因應水流,望住IFC游就自然會沖到去灣仔上岸地點(結果證明係流料),但係茫茫大海,大家都係望住灣仔會展做目標。

        今年新線運作順利,兼且口碑唔錯,來年估計繼續用新線機會好大。不過,有消息就話明年可能會掉轉方向,首度喺港島落水、九陸登陸,實行由灣仔游番去尖沙咀,皆因贊助商係尖沙咀嘅新世界中心重建明年好大機會落成,喺新廈上岸可以順便增加人氣,咁仲唔係一舉兩得?

        陸羽仁

        
回應 (3)
我要發表
Yan
Yan 2017/11/10 19:40:05 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2577845-特朗普孫女唱中文歌的微言大義

Yan
Yan 2017/11/10 17:49:56 回覆

http://pop.stheadline.com/content.php?vid=66854&cat=d

2017/11/06 12:16:59 回覆

20171105低買高賣
上周內銀在周一衝上波段高位後, 全線在周五跌至波段低位, 又是一次入貨的好時機。
如果想問哪一個價是波段高位及低位, 只要拿出日線圖一看就知。
各大內銀在過去這兩個月都在一個很整齊的長方形空間內波動。
只要在接近低位時買入, 在接近高位時沽出就可以了。(而且已買賣多次了)
說簡單是很簡單, 只要不貪心就可以賺到錢。

所以剛過去的周五, 小貓又100%持倉了。
雖然, 可能這遊戲會突然結束, 但因為相信內銀長線仍有上升空間, 所以風險有限。
短線可暫以買入價-5%作為止蝕。

但這裡要提示一點, 就是如要突破現在的上落市, 在啟動新一輪升市前, 很大可能會先跌穿這個箱型波動市的底部。
所以要是真的止蝕了, 要有心理準備隨時追貨。

若中長線投資者, 暫時仍然安全, 不用太擔心, 都係那一句:恒指守住27900就別亂走, 坐定定等過年吧

user

網誌分類