陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

長情股東也出貨

2018/03/26 08:41:32 網誌分類: 經濟
26 Mar
        港股上周遇上黑色星期五,中美爆發貿易戰,再加上騰訊(700)被南非股東Naspers以折讓近8%,沽售近1.9億股騰訊,雙重打擊之下,港股大幅低開1140點,曾失守三萬點關口,全日低位見過29930點,尾段跌幅稍為收窄,收市仍跌761點,報30309點。全周計,恒指累積下跌1192點;國指累積下滑544點。

        特朗普算交咗功課

        港股雙鬼拍門下,藍籌股幾乎全線向下,持有騰訊最大股權的南非股東Naspers以每股405元批股,較上周四收市價折讓8.5%,收市跌幅收窄至4.4%報420元,單隻騰訊已拖低恒指136點。

        美國向中國徵收關稅,市場認為以手機設備最受影響,多隻手機設備股報跌,瑞聲科技(2018)跌6.8%收造145.6元,為表現最差的藍籌股;舜宇光學(2382)跌5.5%收報151.7元,兩隻股份合共拖低恒指45點。受貿易戰陰霾影響的仲有出口股,利豐上周五(494)跌10%報3.87元;創科實業(669)跌5.2%收報43.6元。

        港股收市後,美股續跌,杜指收市跌424點,跌幅1.77%,報23533點。全周杜指大跌1360點,跌至去年11月以來的低位。標普500指數收跌55點,跌幅2.1%,報2588點,較1月26日收市紀錄高位回落9.9%,一周累跌5.95%;納指收跌174點,跌幅2.4%,報6992點,一周累跌6.5%,創2015年8月份以來最大單周跌幅。

        美國三大股指均創2016年1月以來最大單周跌幅。分析稱,杜指已跌穿2月8日收市低位23860點,技術上進一步接近出現「杜指理論」沽貨訊號。

        美國總統特朗普向中國貿易宣戰有點打真軍味道。自上任以來,他積極落實競選承諾的態度係近年總統之最,要求中國改善貿赤係最新一項行動。用增加關稅去抗衡中國,呢招其實有點過時,不過特朗普顯然係老式人物,否則佢唔會退出巴黎協定,企圖以此改善煤礦工人就業。同樣,徵收關稅對美國經濟好處,都受到不少經濟學者質疑,但特朗普作風係唔會理呢類精英言論,繼續以其老式牛仔作風去討好他的支持者。

        按常理估計,美國徵收關稅對改善經濟作用有限,同時對中國造成傷害都唔會好大,但內地為免示弱,都即時還以顏色,搞到華爾街股市因此受壓,被視為有可能受報復的蘋果上周五收跌2.3%,公司行政總裁庫即刻出來放話,擁抱開放、貿易、多樣性的國家,更可能獲得成功;反觀拒絕開放、貿易的國家或會遭遇失敗。𠵱家兩國摩拳擦掌,理論上特朗普支持者應該覺得佢已經做咗嘢,論理可以見好即收。究竟往後係咪撼完就收兵,睇多陣就會有眉目。

        有愛情都要有麵包

        特朗普向美國出招,咁啱係簽署法案前夕,騰訊南非大股東就選擇減持。呢間南非基金公司過去長期不股不沽,今次減持據報係受股東壓力,要求佢食吓胡,若然以佢減持股份僅係2%,手頭仲持有近31%股權,唔可以話佢唔睇好。喺減持消息後,好多分析員仲係看好公司前景,認為有人減持,同時亦有人接貨,唔應該因此睇淡。不過,有中環茶友就話,今次南非公司減持,佢賣股得來的780億元,肯定唔會用來買騰訊,咁即係少咗一筆錢去撐騰訊股價,本來騰訊股價係月前見頂後,跟住外圍科技股慢慢追上,但未創新高大股東就出來抽水,短期必然會令動力減少。

        睇番騰訊基本面,集團剛公佈業績,初出來時大家都話好過預期,不過睇真啲意見就有啲參差,當中最主要係佢最食胡的遊戲業務第四季有放緩跡象,加上公司有意加大投資,有可能令佢盈利受影響。未來騰訊能否繼續有令人驚喜業績,在於佢能否把其他業務好似廣告等能否力挺。如果拉闊啲睇,𠵱家內地科網公司進入列強並立時代,唔少細公司都被淘汰,剩下的公司要消滅對手,燒錢力度可能要更大。

        好似百度啱啱分拆咗愛奇藝上市,主要就係內地視頻網站燒錢厲害,𠵱家市場內角力公司仲有騰訊視頻等兩三家大公司,愛奇藝上咗市,咁即係短期會繼續同騰訊抗衡,再加上騰訊希望沾手的領域不斷增加,對資金壓力唔細,如果未來股市繼續向好,可以利用市場集資就無所謂,若然股市唔得,咁騰訊硬食,要維持強勁增長就唔容易,喺咁嘅環境下,長情股東都要減磅,可能都明白就算有愛情,點都要有麵包頂肚先得。

        兩個大戶先後抽水

        茶友話,除咗騰訊長情股東外,主權基金卡塔爾投資局亦宣佈沽清咗手頭的利福中國(2136)與利福國際(1212)股價,當中配售的3.71億股利福中國,佔公司已發行股份23.16%,控股股東劉鑾鴻認購其中1.86億股,餘下股份售予其他投資者。每股作價2.03元,套現7.5億元。

        同一時間,科威特投資局亦配售咗利福國際3.71億股,佔公司已發行股份23.16%,控股股東劉鑾鴻認購其中2.8億股,餘下股份售予其他投資者。作價每股12元,套現44.5億元。從時間上嚟睇,科威特投資局配售兩隻股份,計落無乜錢賺,好彩係及時避過咗騰訊抽水震盪,時間相當之好。如果再考慮到科威特投資局同南非Naspers都係專業大戶,而且偏重長線,佢哋齊齊出貨,係咪對股市前景有啲啟示呢?

        時富BANKEE哥笑傲股壇二十年

        前兩日時富集團慶祝二十周年,喺五星級酒店擺咗幾十圍,集團主席關百豪(BANKEE)仲上台獻唱一曲《為你鍾情》。

        時富喺金融界有江湖地位,當晚有唔少證券界人士出席,另外仲有教育界、政界,行政會議成員林健鋒都畀面做嘉賓,主人家成晚滿場飛。有中環茶友識咗佢三十幾年,睇住佢白手興家。

        與大廚坤同台過招

        記得多年前佢出道不久,當時東方明珠老闆黃坤喺股壇叱咤風雲,有次兩人同台,大廚坤歎住紅酒,同佢招來招往;不過,呢啲股壇軼事俱往矣,東方明珠已經唔同晒,黃坤亦經歷咗好多,BANKEE則經歷大大小小市場風浪,仍然繼續屹立江湖。

        BANKEE當日上台高歌,明顯係練過功至上台,字正腔圓,佢喺台上多謝太太支持辭掉高薪厚職,穩陣舒服的銀行工,走出嚟同佢創業,所以話每個成功男士背後都有個女人支持,真係無講錯。

        陸羽仁

        
回應 (13)
我要發表
Yan
Yan 2018/04/07 20:41:00 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2988415-商務部爆料無人留意-中美近期根本無傾過?current_cat=1092

Yan
Yan 2018/04/06 19:57:14 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2986416-中國-一個很快崩潰也很大威脅的國家?

Yan
Yan 2018/04/06 07:13:24 回覆

http://hd.stheadline.com/news/columns/417/20180406/658517/

Yan
Yan 2018/04/04 19:28:06 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2982063-美國有個司馬昭

Yan
Yan 2018/04/03 19:08:54 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2978103-假如中國崩潰⋯⋯

Yan
Yan 2018/04/02 22:36:38 回覆

其實我們呢啲正常思考的人根本無需分析戴耀廷,因為他根本就政治智障,表達如常人,但內裡邏輯混亂,思維反智。此刻令我懷念梁振英,因為林太骨子裡並無魄力去處理23條

Yan
Yan 2018/04/02 18:23:16 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2974984-等我討論一下:你幾時死和怎樣分你身家

Yan
Yan 2018/03/29 20:31:04 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2967317-政治-強人和古惑仔的遊戲/

Yan
Yan 2018/03/28 19:30:02 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2964468-夠窮-夠惡-夠大膽

Yan
Yan 2018/03/27 19:36:03 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2961045-從白日賞櫻說到瀛台夜話

Yan
Yan 2018/03/26 20:48:07 回覆

講開派錢要填表申請, 其實入境處有全港市民的身分證資料,而政府本身應該都會有銀行帳戶處理支出收入,用其中一個帳戶號碼出現金支票,由入境處安排人手核實市民身分證資料,並派出現金支票,應該可以減少成本及籌備時間。

Yan
Yan 2018/03/26 20:41:09 回覆

嗰啲咁嘅理念純潔派,口口聲聲話反對派錢,將來第一個趕著去拿錢,「理念很高潔,身體很誠實 」。 內地流行一句話:「職場或官場,作為高層,你的屁股決定你的腦子」。即係你坐嗰個位決定咗你的想法,做官可以扮清高,但切忌懶清高。

Yan
Yan 2018/03/26 18:40:52 回覆

http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2957540-理念很高潔,身體很誠實?current_cat=1092

user

網誌分類