輕鬆 養生
輕鬆 養生
輕鬆 養生

小董 - 全軍覆沒|輕鬆養生

2021/01/20 04:13:19 網誌分類: 生活
20 Jan
        江先生和太太到診,把整個診所翻天覆地了一趟。他沒甚麼大件事,就是一篤便便擾亂了人生!等候的20分鐘裏不止10次地問姑娘:「仲有幾耐?點解預約咗都要等?點解無電視睇嘅?冷氣可唔可以細少少?有冇紙巾?有冇多個口罩?可否借用電話?其他人睇咩病比較多?姑娘件衫應該係白色架,你哋點解要着藍色?」經理用對講機跟小董說:「醫師,小心地雷!」明白了!這種地雷一年會出現十多個,結果一致,小董和所有員工全軍覆沒,舉旗投降!

深呼吸了一口氣,把江氏叫進診室,他倆的人還未踏入,已經開始交代病情:「小董醫師,我先生大便不暢通已經3個月了,我每日都買好多菜煮俾佢食,然後每隔一個鐘就問吓佢有冇屎屙,但係就話冇咩感覺⋯⋯。」

「等我自己講啦!日日食飯食好多,但痾唔出⋯⋯」江先生話一出口然後又被江太太打斷:「我驚佢啲便便塞滿晒裏面,3個月好耐啦!怕係個口吐大便出嚟就麻煩喇!」江生則說:「唉!我唔會咁失禮嘅!點都忍住返屋企先啦!」

小董這-刻很大動作地不斷搖頭,直至他倆留意到才停下來,我舉起雙手,讓他們定睛望住,然後我拍了5下手掌,終於到我發言了:「大便只會向下走,不會逆行上吐的!老年便秘是常見病,多屬氣虛津液不足……」「甚麼液啊?精液不足!老嘢,我都話你啦!o依家信喇嘛!男人精液不足會精盡人亡㗎⋯⋯」就是這一天,中醫堂又-次全軍覆沒了!
小董
小董 - 全軍覆沒|輕鬆養生
 小董 - 全軍覆沒|輕鬆養生 
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類