筆泰沖動
筆泰沖動
筆泰沖動

胡慧沖 - 實而不華蛋白霜甜品店|筆泰沖動

2024/01/26 03:36:21 網誌分類: 生活
26 Jan
        

何謂蛋白霜?上網Check吓你就知道,其實係英文Meringues,是一種類似泡沫蛋糕的甜點,與法國或瑞士烹飪法有關。

在泰國曼谷製造和出售這種甜品的店舖並不多,但有兩夫妻以興趣為主開了一間小店,獨孤一味賣這款甜品。店內沒有豪華的裝潢,亦沒有大規模的廣告宣傳,有的只是口碑,一個傳一個,很多本地人甚至乎部分遊客都會去光顧。

店舖的名字十分簡單,而且沒有噱頭,就叫PN,在Siam Square One商場樓上,屬於自家炮製Homemade的這些簡單甜品,標榜沒有防腐劑,只是落了一小匙糖,所以不會超甜,口感和味道都可以說是與眾不同。

由於是小店經營,所以包裝甚至乎食物的造型賣相也沒有太大驚喜,可以說是實而不華。由於真係好食,同埋第二度搵唔到,所以亦都有啲外地遊客一箱箱買返去送畀親朋戚友,而佢哋久唔久都有特別味道推出,舉例就快情人節,他們就推出了朱古力味,食過依然係少甜,同埋入口有一陣風的感覺,幾特別!

很多人來泰國曼谷旅行,總會買啲特別嘅零食手信返去派畀朋友,有興趣都可以去呢間舖頭買來試一試,真心推介!

胡慧沖

  
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類