中秋High Tea

2009/10/03 12:12:25 網誌分類: 飲食
03 Oct

祝網友中秋人月團圓!

食月餅如嘆High-tea。

{#ht02.jpg}

    幾日沒Post新誌,其一原因是接到環球UML公司委託,寫一篇關於香港飲食歷史的文章,主題集中於街頭飲食,亦即是大家最愛的咖喱魚蛋、碗仔翅、雞蛋仔、炒栗子,也旁及香港其他各種飲食文化。

    為甚麼UML需要寫飲食專文呢?

    原來他們旗下出品了一系列精緻的飲食模型,由香港古早的車仔檔,到現代的High Tea(陸SIR金融High Tea?),樣樣都有。圖中的High Tea,就是他們出產的精緻模型。

    雖是委託的作品,但UML很好,容許我在自己Blog同時刊出這篇文章。

    動筆和收集資料的時候,我發現香港飲食的改變,真係同市民百幾年的生活息息相關呢!幾十年前,我們強調打工仔為兩餐,今日變成講究食野的氣氛,坐得舒唔舒服等等。

    香港人變,食的方式就變,真係唔講得笑。

    接下來,彭彭將把文章分拆成多個網誌刊出!下周也會把模型展的資料為大家送上。

(C)2009 彭卓鋒/UML

回應 (4)
我要發表
彭彭
彭彭 2009/10/05 15:36:21 回覆

立冬姐:

咁其實燒賣係用咩料做,我食咁耐都唔係好知,真係有魚肉嫁?

indy

立 冬
立 冬 2009/10/03 23:15:08 回覆

旁邊仲加左幾粒燒賣架。不過果的燒賣因為由機器大量製造,已經失晒以前魚肉燒賣的味道,只係似一舊麵粉。真係好可惜!

彭彭
彭彭 2009/10/03 13:46:46 回覆

立冬姐:

你碟腸粉都好夠料呢!

芝麻甜醬加鼓油,惹味QQ

thanks^^

indy

立 冬
立 冬 2009/10/03 13:05:20 回覆

嘩,Indy仔要俾心機寫啊,代表香港的飲食文化,真係唔講得笑啊!努力!

user

最新回應

我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道

現時香港情況,正是全面學習中國文革時期的惡行,口口聲聲要民主,其實係自我民主,不需守法,大話連篇,候德健說得不錯:我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道事實是不足夠?

泛民也不是好東西,它是常用謊言手段的傢伙!

萬大有商量
萬大有商量 2019/06/20

年青真是好 充滿活力

彭彭
彭彭 2019/06/19
@我係你舊生...

感謝同學... 等候下一個風和日麗的自由寫作時代來臨吧(完全不知何時)... 現在是寸步難行...