Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

廿載情誼生日飯局 - 新嘉旺火鍋

2015/11/16 18:10:06 網誌分類: 飲食
16 Nov

上星期三一班兄弟相約出嚟食飯,順便幫小弟慶祝牛一,真係要多謝咁多位兄弟既照顧同體諒,畢竟近20載的情誼真的得來不易。經過一番商議,大家決定去太子一間朋友相熟的菜館滾滾吓打邊爐。



該菜館位處花園街近花墟附近,離地鐵站5分鐘腳程,都幾近便。當晚一張大枱10人,先試了馳名重慶辣雞煲,雞煲有分大中小辣,而我哋有半數都是嗜辣之人,所以要了中辣。雞煲熱辣辣上枱,煲內還燒得唧唧作響,花椒麻辣香氣四溢,令人聞到垂涎三尺,雞件與辣椒花椒香料拌炒得乾身入味,香辣嫩滑非常,個人認為辣度剛剛好,亦有兄弟覺得有點過辣,當然明白口味一定各有所好。食完雞件後,倒入上湯至煲中,讓剩低的佐料同滾成邊爐湯底,延續香辣惹味嘅精髓。


原條細鱗魚刺身,新鮮即叫即劏,肉質鮮甜Q彈。

 


本地手切同美國安格斯肥牛,油花分佈均勻,本地手切肥牛肉味較濃,肉質亦較鮮美煙韌;安格斯肥牛則食落較鬆化嫩滑。

 


雲吞內D蝦大大隻夠爽口,自家手打墨丸亦十分彈牙。

 

自家包製菜肉雲吞

 

自家手打牛丸,夠筋性爽彈。

 


超Q彈蝦滑

 


有膏的鵝腸,現時真是一腸難求,很少有供應,這種超級邪惡的食物,亦係我最喜歡,那種爽脆加上鵝油的甘香真是一試難忘,耐唔中一次唔怕嘅…

 


大大粒雞子,大家一齊補一補。



羊肉片羶香軟滑

 


生劏原條沙鯭魚,一半用嚟打邊爐,一半用嚟椒鹽。

 


即叫即炸響鈴,上枱時還熱騰騰,即食酥脆香口;浸湯10秒讓其吸收湯底的味道,半脆半軟的口感更正。



外面少見的牛胸尖(牛爽肉),全白透紅的肉身,望落以為是肥膏,其實煮熟後是滿滿牛味,Q爽煙韌的一塊肉。

豬大腸,不太肥,有大腸應有的羶味,正。

 


黃沙豬膶十分新鮮,焯熟後甘香爽口。


鮮嫩皇帝菜

成班男人,當然唔少得把酒言歡啦!
當晚朋友分別帶了幾支酒:
從俄羅斯買回來的Vodka,酒精度達四十多度,但出奇地易入口,沒有像在香港飲到的那些Vodka一般刺激燒喉感覺。

 


從日本買回來,三得利酒廠的Special Reserve威士忌,同是四十度酒精,入口香醇順滑帶回甘。

 


從韓國買回來的燒酌,韓國燒酌一般給人的印象是激烈燒喉,但這支酒又是另一驚喜,四十一度酒精,居然異常地順喉,但當你以為順利嚥下的時候,出其不意地會有一股刺熱回湧到喉頭,都蠻激烈的。

這餐晚飯最終約$3650埋單,平均每人約$365,價錢一般。再次感謝咁多位兄弟好友和我慶祝生日,感謝!Friendship Forever!! 



更多資訊,盡在: 古家私房菜
Facebook: https://www.facebook.com/myplayground2015 

回應 (0)
我要發表
user