陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

炒賣產大不如細

2016/08/29 10:41:41 網誌分類: 經濟
29 Aug
        內地股市回勇,上個星期市場焦點當然係美國聯邦儲備局主席耶倫,喺JacksonHole年會上演講。除此之外,市場上周盛傳長地(1113)有賣產大交易,都掀起市場話題。雖然大市觀望利率前景,但結算效應下,大戶唔畀個市跌得幾多,最終恒生指數收報22909點,累積下跌28點,國指下跌56點。

        加息係時間問題

        耶倫在JacksonHole年會開金口,佢話近月來勞工市場表現穩健,加息條件已日益增強,聯儲局仍相信未來適宜循序漸進地加息;市場最關注下月或本年底聯儲局加息的機會,佢就唔肯透露半句。

        據耶倫嘅講法,近月來勞工市場表現持續穩健,加上儲局對整體經濟和通脹前景的研判,近月來加息條件已日益增強。她指出,美國的勞工市場已接近充份就業,儘管早前能源和進口物價對物價造成暫時的下降壓力,大致仍向2%官方目標邁進。她說,未來美國的就業和通脹達致官方目標可期,聯儲局仍相信循序漸進加息是合適做法。耶倫在演辭中未有就加息時間發表評論。

        佢又指出,在目前市場長期利率已甚低的情況下,一旦經濟危機出現時,聯儲局就算再把基準利率降至接近零,效果亦打折扣。耶倫唔講加息時間應該係留有彈性,佢講完嘢後美股同金價一度彈升,反映市場估計九月份加息機會唔大,因為如果九月就加息,佢應該講得逼切少少,加強市場預期。雖然九月加息機會一般,但儲局最新講法係美息上調只係時間問題,所以股市開心一陣就回復冷靜,最終杜指收市跌咗53點,收報18395點,納指就升咗6點,報5218點。

        長地放樓愈傳愈誇

        上個星期物業市場特別熱鬧,除咗好多新盤鬥搶客外,商廈物業大手成交都好多,其中最誇嘅係長地,先係傳佢會賣中環中心嘅業權,作價三百幾億元,跟住傳吓傳吓,傳到佢連長江中心、和記大廈等核心物業都放盤,合共成千億元資產掟出街。長和主席李嘉誠一向以眼光準確見稱,佢有大動作都被視為市場指標。兩年前佢喺內地賣出一啲資產,都已惹起揣測,若然話佢放售千億資產,若然係堅就好震撼啦。可能因為呢個消息太過嚇人,長地急急發聲明否認,強調無咁嘅事。

        正常嚟講,中環中心業權已經賣散,而且位置偏近上環,同長江中心及和記大廈用嚟做集團總部嘅象徵地位亦好唔同,雖然話在商言商乜都有個價,但呢兩幢物業要嘅溢價,相信無乜人畀得起,所以我估中環中心易手機會唔低,但其他嘅核心物業放盤,可能就係講大咗。

        中環中心傳聞會賣,買家有可能係內地嘅保險公司。中環茶友話,一幢中環嘅大廈就要賣300至400億元,而且仲唔係身價最貴嗰幾幢,香港物業幾貴可想而知。幾百億元基本上可以買一間中型銀行,可以開個覆蓋全港九嘅龐大零售網……可以做嘅嘢真係好多,所以有人想買,唔怪得好似長和咁疊水都心動。

        會德豐冠君升幅唔細

        內資嚟香港掃地產,呢兩年跡象愈嚟愈明顯,佢哋高價買地,又高價買商廈,之前買中環商廈,跟住灣仔,然後過海買紅磡,估計呢個潮仲會持續,所以見到猛起商廈賣俾佢哋嘅會德豐(020)今年升咗唔小。若然中環中心成交,相信會令到呢類物業市道更堅挺。

        除咗龍頭巨企話賣嘢,股仔都一樣有類似動作。傳放售中環物業的恒和(513),上周五股價爆升後中途停牌,之後就話可能出售集團一間間接持控物業公司的權益,停牌前大升45%造0.168元。

        對於炒作呢類公司,其實股仔好炒過藍籌,因為藍籌Size大,升起來無咁勁,但要買中就要有眼光加耐性。另一類受惠公司係房託,睇番手頭揸住寫字樓嘅冠君(2778),過去半年由3.7元剷上5元,買佢一樣係賺到開巷,仲唔係好似買領展(0823)咁俾人成日鬧添!

        大小詹同科應考肥佬張心驚拉票

        仲有一個星期唔夠就係立法會投票,中環茶友吹水不忘時局,尤其今年選情波譎雲詭,大家睇緊喺股壇有名堂嘅詹培忠,有無機會父子同科,齊齊掄元!

        今年立法會選舉正經事無乜料到,但緋聞鬧劇就唔少。有專業界別好好先生畀人爆佢有婚外情,聞說有啲中環友睇到笑吟吟,因為識佢嘅人已預咗佢幾時畀人爆料,結果真係出事,最慘係搞到佢唔知認唔認好。但講到同股市有關,當然係金融服務界別,本來做緊嘅張華峰會唔會陰溝翻船。

        殼后不滿掀暗湧

        上屆由於做開嘅詹培忠臨門唔選,肥佬張執支好簽,就咁做咗尊貴嘅議員。本來,佢今屆好大機會無風無浪連任,點知最近幾個月證監搞咗個上市機制諮詢,肥佬畀人話佢想支持建議,由於方案包括限制啤殼同賣啤,咁就激怒咗有唔少票嘅殼后,搞到佢選情告急,畀詹培忠個乖仔有機可乘,從後殺上。小詹牙尖嘴利,加上有老竇加持,搞到肥佬騰騰震。聽聞,肥佬倒瀉蘿蟹,已經搞到佢個黨好緊張,即係走去同殼后講數,殼后話就話無事,係咪咁星期日就揭盅啦。

        小詹呢次撼肥佬,輕裝上陣點都無得輸,至於佢老子轉戰直選,入閘前竟然染病,但諗唔到佢堅持落場,出閘後仲有唔錯走勢,雖然而家仲係半冷門,但無人敢睇死佢唔得。老詹講嘢一向出位,曾經有啲講法,搞到社會嘩然,佢要即刻解話,不過做人錯就要認,打就企定,最緊要唔好有膽做、無膽認,老詹當日講啲咁嘢,真係有啲不合時宜,但人總係會有失蹄,最緊要敢行番正,今日佢夠膽喺港島玩直選,仲有咁成績,勝負已經唔重要啦。

        陸羽仁

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類