只係食緊空氣?

2018/10/19 04:13:03 網誌分類: 生活
19 Oct
          所謂「stressed」反轉來讀就是「desserts」,我們對甜品總是特別喜愛,女生們更常會說自己有另一個甜品胃。近年由日本興起的梳乎厘班戟,熱潮已蔓延到香港,專門店前總是人潮不絕,大家都紛紛「打卡」分享。

          梳乎厘班戟的賣點是滿滿的空氣感,感覺比較輕盈,令人食落好像罪惡感會較少,這是事實嗎?其實梳乎厘班戟本身的確不算太邪惡,主要材料包括麵粉、鮮奶、雞蛋及糖等, 每件大約是100至120千卡路里(千卡)左右,熱量與傳統薄身的班戟差不多,卻會比窩夫較為輕盈。

          但要記得梳乎厘班戟一般上碟的時候都有三塊的份量,再加上各種配料,如牛油、忌廉、雪糕、糖漿、朱古力醬等,加加埋埋一份「幸福感滿分」的梳乎厘班戟可以多達700千卡,已經是超於兩碗半白飯的熱量。同時間,可能亦已超過世界衛生組織對游離糖的建議每日攝取量。

          有朋友說排隊等位需要一個多小時,過程中已經消耗了不少能量。我笑了一笑,告訴他有一項2018年的研究顯示,成年人站着的時候,每分鐘一般會比靜坐時多消耗0.15千卡,相等於一小時的等候時間中,他成功額外消耗了9千卡。

          所以建議大家還是多多與朋友分享,不要自己「KO」一份,亦可選擇減少班戟的配料,以及調整減少當天的正餐份量。

        香港營養師協會(HKDA)認可營養師,澳洲註冊營養師 邱晴

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完