食乜好
食乜好
食乜好

港產盞鬼爆谷

2019/02/27 04:12:38 網誌分類: 生活
27 Feb
          日前奧斯卡金像獎頒獎禮,米珠蓮當然在家坐定定睇結果,一睇便幾個小時,當然要有零食相伴。左搵右搵,好彩給米珠蓮找到早前在士多(Ztore)買的爆谷「Powcook」,當初買是因為包裝太盞鬼,加上標明百分百香港製造,二話不說便掃了四包不同口味,如今終於派上用場。

          先拆最平實的黑白焦糖款,顏色一深一淺,是海鹽焦糖及太妃焦糖味,甜得來帶點鹹,又幾好味,加上爆谷大大粒脆卜卜,一口氣就吃了半包。冬蔭公焦糖款也出色,頭幾啖好像沒甚麼特別,食多幾粒之後,辣味才開始出來,會令人食上癮!松露朱古力款的朱古力味夠濃厚,還有一款麻辣芝士,芝士味比辣味突出,也很惹味,同樣一食便很難停口。

          八卦上Powcook網頁一看,原來他們將於旺角T.O.P商場開設期間限定店,想吃的話也可以在官網、HKTV Mall、Ztore士多或Price限時購買到,米珠蓮真心推介!

        米珠蓮

        
  
  
回應 (0)
我要發表
user