食乜好
食乜好
食乜好

鬧市高質火鍋

2019/03/26 04:12:32 網誌分類: 生活
26 Mar
          香港人冬天打邊爐,夏天又打邊爐,就好像有種魔咒般,總會忽然忍不住想食。米珠蓮和大家一樣,對打邊爐情有獨鍾,特別是尖沙咀的「月」。

          這裏裝潢有點像時裝店,又似Cafe,只放四、五張長枱,非常闊落,坐得舒服。落單方式有別於一般火鍋店,這兒是訂位時已預先點菜,以確保能供應最新鮮食材,如果幫襯多幾次成為熟客,更可以請老闆發辦。湯底有多款選擇,包括西班牙海鮮、花膠雞湯底等等,當日米珠蓮和一班女性朋友選了花膠雞湯底,夠滋補嘛。湯底呈奶白色,還放入原隻的雞,夠濃夠香;花膠大塊且厚身,放進湯滾起再吃,膠質多得緊要!雞肉也煲得軟腍,一夾起即離骨,單是飲湯都夠回本。

          朋友A來過好幾次,早已跟老闆相熟,所以今次配料都是由老闆挑選,手包餃、牛肉、海鮮、菜籃等等,包羅萬有。海鮮如蟶子鮮甜新鮮,而且大大隻,而米珠蓮最愛厚切午餐肉,炸得香口脆身,但不會食到滿口油,雖然好熱氣好邪惡,但放到你面前實在無法抗拒!

          打過邊爐,再與老闆閒聊一會,得知這裏除了火鍋,還有私房西餐,確係估你唔到,下次來試西餐的話再向大家報告吧!‍

        查詢:9663 6345

        米珠蓮
  
  
回應 (0)
我要發表
user