Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

Cola 仔...高纖南瓜小狗餅乾

2007/05/04 06:46:00 網誌分類: 寵物
04 May

 

冇寫BLOG足足有個多月啦有一種久別重逄嘅感覺好開心呀!!!

這幾個月, 可以話係我人生的轉捩點由和女友分手開始毅然離開工作了十幾年的公司睇住自己間Café由冇變有, 達成自己多年來的夢想……等等, 一下子轉變了很多, 有喜有悲, 令我感受到人生的無常, 亦令我明白到人生是雖要不停的轉變, 才能成長

 

在眾多轉變中, 有一段小揷曲

 

其實我很喜歡小動物, 以前都有養龍貓仔同狗仔, 對龍貓仔以前重生過六隻龍貓仔仔, 好得意ka…不過牠們逐漸因為年老而離我而去, 都好傷心而屋企人亦因為怕再傷心而唔想再養小動物……

 

不過最近有一日, 當我和朋友行過寵物店時, 不約而同都喜歡上一隻雪撬狗仔, 好靚仔ka(見下圖), 經過停一停, 諗一諗嘅步驟, 終於都忍唔住夾份買咗佢

 

狗仔個名叫Cola, 因為我哋幾個主人都鍾意可樂, 我鍾意收集玻璃可樂樽, 而佢哋就鍾意飲可樂

 

 Cola仔佢三個月大, 都算幾乖, 但就好為食, 一見到有嘢食就坐定定等你俾佢食; 佢都幾聰明ka, 而家已經識聽指令喇--- Sit, Hand hand, 趴低呀, 接波呀……都已經識喇, 可能其他狗仔喺同一個年紀識嘅嘢重多, 不過始終梗係覺得自己嗰隻狗仔識得做咁多嘢, 就好開心

唔知大家覺得佢靚唔靚仔呢?

 

 

  

 

今日都幾特別, 因為我所介紹嘅食譜, 並唔係俾人食嘅唔好誤會, 係俾狗仔食嘅這個食譜係喺網上搵到, 覺得幾得意, 所以節錄下來同大家分享一下不過我都未試過整ka, D試過話俾大家聽好唔好食吖要問吓Cola仔先知喎……   

 

高纖南瓜小狗餅乾

 

 
材料:

南瓜泥 350公克(1+3/4)
低筋麵粉 2(可多準備一些以調整麵糰濕度)
玉米麵粉 corn meal 1/4
三多膳食纖維 1/4杯 (白色粉狀.全名Sentosa Dietary Fiber是一種可溶性天然膳食鮮維)

 

 
1南瓜切成兩半. 去核. 用保鮮膜覆蓋剖面. 用微波爐bake potato 功能自動煮熟. 用湯匙挖南瓜肉並壓成泥狀備用. 
2南瓜泥, 低筋麵粉, 玉米麵粉, 三多膳食纖維混合成一麵糰. 用手揉數分鐘. 稍微壓扁, 覆蓋保鮮膜鬆弛30分鐘. 
3烤箱預熱165. 烤盤抹上薄薄的奶油. 
4桌面撒粉.(若不太黏可不撒)用桿麵棍將麵糰桿成0.5公分厚. 取餅乾模刻出花樣. 用切麵刀將小麵糰鏟起排盤.  
5剩餘麵糰可再揉成糰. 稍微鬆弛之後再桿平. 
6

165度烤約30~40分鐘或至餅乾乾硬. 在烘焙期間將餅乾翻面一次. (亦可將餅乾表面烤上色之後再用低溫悶至餅乾乾硬). 若餅乾沒烤到完全乾則要儘早食畢 (這一份食譜大約可放三星期).

 
 

 

功效:

可改變細菌叢生態, 使排便順暢.

 
備註:

可添加於牛奶/飲料/菜湯中.

 

 

 
 
回應 (17)
我要發表
Keith Ku
Keith Ku 2007/06/19 10:55:52 回覆

To DRIZZT

我的background music 是日本歌手 Yui 的Tomorrow's Way, 歌詞幾有意義ka......

Keith

2007/06/18 18:47:54 回覆

Keith Ku: 

習慣了的事要改變是件苦差事!辨到了一般人辨不到的事總會感到通体舒泰!

恭喜你這段時間內所經歷的一切!更恭喜你入圍!

                                                                    DRIZZT

P.S.你Blog的歌叫什么?是誰唱的?一般有音樂的Blog,我都會把音樂(很不錯的音樂)關掉呢!

心之
心之 2007/06/15 16:22:18 回覆

這次真是走狗運,拿了入圍獎啊!

恭喜!

要多做些狗餅給狗狗吃啊!

2007/06/14 15:45:53 回覆

所謂「經一事,長一智」,人生驟然經歷了這麼多的轉變,難怪你自己覺得成長了,這是好事

看到你隻狗仔Cola好得意,又叻,唔怪得你咁愛鍚佢,被好味的狗餅佢食

恭喜您的文章入了圍!

2007/06/13 16:49:33 回覆
Cola超級可愛
Keith Ku
Keith Ku 2007/06/13 10:14:29 回覆

To 向揚Andrew & Lam :

Thanks!! 我都恭喜你哋都一齊當選入圍! 遲D一齊出書!!

2007/06/13 00:09:14 回覆
恭喜你這篇文章當選入圍!
2007/06/10 21:39:47 回覆
恭喜你這篇文章當選入圍!
Keith Ku
Keith Ku 2007/06/10 11:49:50 回覆

To &娟兒&, walatoo-tata, Candy, 開心莎莎, 莉小蓉  :

Thank you! 多謝哂妳嘅支持!! 我會繼續努力!! 至於Cola仔, 我會更加用心照顧佢......我諗都要買D狗狗小食同佢慶祝吓先得!!

利小容
利小容 2007/06/10 09:18:46 回覆
2007/06/10 01:13:08 回覆

Cola仔好靚仔喎~毛色均勻,班紋特別,難怪你跟友人一見就愛上了~

它還帶給主人好運,讓你的網誌入圍了。                                    証明這位愛狗之人,的確夠愛心,連上天都份外眷顧呢!

Keith,恭喜哂!

則卷小雲
則卷小雲 2007/06/09 18:59:02 回覆

恭喜你這篇文章當選入圍啊!

2007/06/09 13:08:19 回覆

嘩!你間 Cafe有狗 ga ? 好驚狗 !!!

恭喜你這篇網誌入選!

2007/05/05 17:56:04 回覆

你隻狗仔好靚,仲好得意添,不過我好驚狗架,我驚佢咬我, 貓就唔驚。係呢有冇貓餅呀?  我屋企有隻貓貓叫 [娜娜],俾d貓餅佢食丫。

則卷小雲
則卷小雲 2007/05/04 18:46:42 回覆

雪橇狗係好可愛的啊! 你要比心機栽培牠呀!

唔知食左你製作的狗餅係咪會乖一點的呢?

若果是真的,那可否給我女兒也吃一塊啊!

好讓她乖一點嘛!

這令我想起了多啦A夢裡面的桃太郎糕餅啊! 這種餅給誰吃了,便會變得又乖又純又聽話~

下次你可否介紹製作桃太郎糕餅啊?

2007/05/04 18:20:00 回覆
好勁,狗仔吃的你都攪得掂!
2007/05/04 15:31:55 回覆

cola果然好靚仔,不過你要開足冷氣俾佢過呢個炎炎夏日呀,係傍晚時先好帶佢出去散歩,免得中暑,同埋...跑步對cola亦好重要啊,祝cola越大越靚仔!

user