Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

一個人的餐桌系列 - 群記牛腩 - 群記爽腩店 (灣仔)

2016/03/06 06:33:20 網誌分類: 飲食
06 Mar

前幾天下午剛做完job在街上閒逛時,五臟廟忽然發出訊號,要揾D嘢填肚。原先想找間漢堡店食個牛肉漢堡,及後經過灣仔道一間牛腩粉麵店,想起朋友說過質素不錯的,遂趁機入去一試。

 


望望餐牌,除了基本的坑腩外,還有多種不同部位可供選擇,好似牛爽腩、崩沙腩、牛面頰(牛面珠墩)、牛脷和牛展等,都幾齊全幾特別,而且價錢都算大衆化,最貴果款都只是$29,由於我去的時候已屆下午茶時段,這價錢還會包括一杯熱飲,實屬超值。我叫了一碗牛爽腩河粉,可能因一隻牛的爽腩部分不是太多,所以只有數塊爽腩加幾件牛腩充數。爽腩軟糯彈牙,帶少少肥油甘香口感;牛腩雖有點偏瘦,勝在咬落鬆軟唔韌。湯底色澤呈褐色,飲落味道濃郁唔油膩,但牛味偏淡;河粉闊度屬傳統size那種,吸收了湯汁,正好中和了濃膩感,細嫩順滑,跟牛腩或魚蛋一向是絶配。值得一提的是粉麵裡頭還伴有清甜無渣的蘿蔔和爽口芽菜,為味蕾帶來了一點點清新感覺。


綜觀整碗爽腩河質素未算超班,不能與中環歌賦街那間名店同日而語,但將貨就價下,一分錢一分貨,亦不會要求太高,個人覺得是各有特色,算是超值好食,值得推介的!



原文連結: 一個人的餐桌系列 - 平價抵食清湯牛腩
更多資訊,盡在: 古家私房菜
Facebook: https://www.facebook.com/myplayground2015 

回應 (0)
我要發表
user