張日強
張日強
張日強

20組客競搶一平盤

2020/06/23 04:12:29 網誌分類: 生活
23 Jun
          市場氣氛逐步好轉,隨着新盤陸續推出應市,同時間亦帶動起二手市場的成交量,部份地區屋苑問盤及睇樓量亦有所增加,就算凶宅同層的單位仍有一定吸引力,大部份都以低市價為主,而大部份屋苑都以市價成交為主,反映市場買家對市價或低市價的筍盤最具興趣,日前市場就錄得1宗獲20組實客競搶筍盤的成交個案,最終該單位以稍低於市價5%成交。

          「疫情已逐步緩和,加上近日整體樓市亦見好轉,發展商更趁勢陸續推盤或為樓盤軟銷等,以至近日新盤頻頻催谷為樓盤造勢,與此同時,各區二手市場亦受到帶動,部份屋苑的問盤及睇樓量亦見升溫,當中以平價筍盤最受市場追捧,不少準買家更四出尋覓筍盤,事前亦有向代理查詢平盤的實況,為求加快通知,準買家都會預先簽訂支票予代理,當有筍盤放售時便可預先落訂。不過,一般筍盤都會有相當多的競爭,日前就錄1宗搶盤實錄,該單位位於沙田好運中心低層兩房戶,業主因以低於市價10%放售,隨即吸引逾20組睇樓客登門拜訪,同時業主開放睇樓時間僅兩小時,即時令到單位門外大排長龍的境況,現場氣氛相對旺熱,最終該單位於2時內由投資者以低於市價5%購入。」一家大型代理行董事指,該單位於放盤2小時內即獲承接,並由投資者以低於市價5%購入,反映投資者出手既快又準。

          事實上,只要低於市價5%至10%的平盤,準買家都會第一時間前往睇樓,反而投資者出手往往較用家更快,部份更在沒有睇樓的情況下入市。

        張日強

        
回應 (0)
我要發表
user