張日強
張日強
張日強

二手悶熱 睇樓客紛「避風頭」

2020/07/28 04:12:24 網誌分類: 生活
28 Jul
          疫情持續肆虐,市民紛紛減少外出,對經濟造成嚴重打擊,其中飲食及零售業更首當其衝。至於樓市亦受到衝擊,各大屋苑睇樓量明顯下滑,在疫情急速升溫下,睇樓客為免受感染紛紛「避風頭」,以至各大屋苑睇樓量大跌,連成交量亦拾級回落。

          「受疫情肆虐打擊,在過去六日每日都有逾百宗確診數字,加上政府持續收緊防疫措施,將令外出人流進一步減少。於剛過去的周六日,各大屋苑睇樓及成交量明顯回落,有部份屋苑更錄得零睇樓及零成交,反映疫情持續受到打擊,各區屋苑睇樓客紛紛避走,寧願暫時停止睇樓活動,亦不敢冒險外出,導致屋苑成交量持續下跌,就算早前已商討的買賣雙方,亦即時停了下來。由於樓價有機會向下調整,故不少洽商中的買賣都暫緩下來。」一間大型代理行董事指,市況明顯下滑,除了新盤市場睇樓量回軟外,二手屋苑睇樓量亦見大跌,加上政府推出限聚令「加強版」,大幅打擊睇樓活動,預期市場氣氛持續淡靜,整體經濟亦受到影響,樓價有機會回落。

          受疫情持續升溫影響,市民定必減少外出,對於現正推出的新盤或是二手屋苑市場,都有實際影響,為免人流聚集增加感染風險,睇樓人流將會大幅減少。受睇樓客紛紛「避風頭」效應下,各大屋苑睇樓量將有所影響,預期整體成交量亦會向下調整。

        張日強

        
回應 (0)
我要發表
user